کد خبر: 245067
۰
۰
نسخه چاپی

نفرات برتر مسابقات استانی قرآن کریم در گیلان معرفی شدند

به گزارش اقتصادآینده نیوز چهل و سومین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم گیلان به مدت دو روز با حضور ۸۲ قاری در دو بخش خواهران و برادران در آستان مقدس خواهر امام رضا (ع) در رشت برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان صبح امروز در این باره با اشاره به حضور ۸۲ قاری خواهر و برادر در این رقابت‌ها، گفت: این مسابقات در حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جز، کل قرآن و رشته ترتیل، اذان، قرائت تحقیق برگزار شد.

محمد مهدی قربانیان افزود: در رشته حفظ ۵ جز ناصر اسکافی از بندرانزلی و در رشته حفظ ۱۰ جز اسماعیل حسن پور از لاهیجان، در رشته حفظ ۲۰ جز رضا جانی پور از لاهیجان اول و در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز، امید رضا رحیمی از رشت و سید مهدی انقیا از بندرانزلی اول و دوم شدند.

وی با اشاره به اینکه مهدی عبرتی و محمدحسین ایزدی از رشت و ابوالفضل زیبایی از لاهیجان رتبه‌های برتر رشته قرائت ترتیل را کسب کردند، گفت: در رشته اذان اکبر زراعتی از لنگرود، حسین یزدانی از رشت و یعقوب صفایی از شفت اول تا سوم شدند.

قربانیان با بیان اینکه ابراهیم تبسم چهره از آستانه اشرفیه، محمد صدفی و فرزاد غلامزاده از رشت رتبه‌های اول را سوم در رشته قرائت تحقیق کسب کردند، افزود: نفرات برتر در هر رشته به مرحله کشوری راه یافتند.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید