کد خبر: 245227
۰
۰
نسخه چاپی

تیم شهرداری آستارا نماینده شایسته فوتبال گیلان است

به گزارش اقتصادآینده نیوز غلامرضا مرحبا شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از تمرینات تیم فوتبال شهرداری آستارا و در جمع اعضای این تیم، اظهار کرد: سرمربی، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور بسیار خوب درخشیدن و نماینده شایسته استان گیلان در این رقابت‌ها بودند.

وی با اشاره به توان فنی این تیم، گفت: انتظار داریم که در مرحله پلی آف با ۲ برد، صعود به لیگ یک را رقم زده و تاریخ ساز شوید.

مرحبا با بیان اینکه فوتبال آستارا در آستانه تاریخ سازی است و شما بازیکنان تیم شهرداری آستارا برای سربلندی نام آستارا و استان گیلان تلاش کرده‌اید، افزود: شهرداری آستارا هم اکنون در مرحله پلی آف ۲ بازی سرنوشت ساز در پیش دارد و انتظار ما حضور قدرتمند در این بازی‌ها است.

نماینده مردم آستارا در مجلس با تاکید بر اینکه حمایت از تیم فوتبال شهرداری آستارا وظیفه است، گفت: ورزش موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین آحاد مردم به ویژه قشر جوان جامعه می‌شود و سرمایه گذاری در آن وظیفه مسؤولان است.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری آستارا برای صعود به لیگ یک فوتبال کشور باید ۲ بازی رفت و برگشت با تیم فوتبال پاس همدان برگزار کند.

دیدار رفت دو تیم یکشنبه ۳۰ شهریور ماه به میزبانی ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود و بازی برگشت نیز ششم مهرماه به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج همدان انجام خواهد شد.

تیم پیروز در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شود.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید