کد خبر: 245252
۰
۰
نسخه چاپی

فوت ۴ نفر در اردبیل، آمار فوتی‌های کرونا را به ۶۱۷ نفر رساند

شهرام حبیب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۶ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۳۶ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۳۷ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۱ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه مورد درمان هستند.

حبیب زاده از فوت چهار نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: متأسفانه با فوت چهار نفر دیگر آمار فوتی‌های کرونا در استان اردبیل به ۶۱۴ نفر رسید.

وی به آمار ابتلاء به کرونا به تفکیک شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: از تعداد بیماران بستری طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ نفر از اردبیل، هفت نفر پارس آباد، هفت نفر مشگین شهر، چهار نفر گرمی و چهار نفر نیز از شهرستان خلخال گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اردبیل خاطر نشان کرد: در حال حاضر شهرهای اردبیل، خلخال، مشگین شهر و گرمی در وضعیت قرمز، شهرهای پارس آباد، بیله سوار، نمین، نیر و سرعین در وضعیت زرد و شهرهای کوثر و اصلاندوز در وضعیت سفید قرار دارند.

فوت ۴ نفر در اردبیل، آمار فوتی‌های کرونا را به ۶۱۷ نفر رساند

حبیب زاده با تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی جامعه پزشکی و کادر درمان، آمار کل بهبود یافتگان کرونا در استان اردبیل را ۶ هزار و ۴۸۲ نفر عنوان کرد و گفت: بهبود یافتگان می‌توانند پس از طی یک ماه بهبودی با مراجعه به مراکز درمانی با اهدای پلاسمای خود در بهبودی بیماران مبتلا به کرونا سهیم باشند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید