کد خبر: 245254
۰
۰
نسخه چاپی

فرهنگ دفاع مقدس راهگشای ما در حال و آینده خواهد بود

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در دیدار با فرماندهان نظامی استان بوشهر اظهار کرد: به واقع می‌توان گفت که دفاع هشت ساله ایران اسلامی در مقابل تهاجم گسترده جهان استکبار به دست رژیم بعث، والاترین نشان اقتدار و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در همان آغاز مورد هجوم جهان استکبار قرار گرفت، افزود: یک جبهه بسیار پر قدرت جهانی در مقابل یک انقلاب نوپیدا و جوان قرار گرفت اما این انقلاب با هدایت‌های امام راحل عظیم الشأن و حضور میدانی مقام معظم رهبری و شجاعت نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و عموم مردم یک حماسه‌ای رقم زد که در تاریخ جهان و تاریخ معاصر به عنوان یک معجزه تلقی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: ایمان به خدا، دارا بودن روحیه جهاد و ایثار، وحدت و همدلی تمام مردم حول محور ولایت، خلاقیت، ابتکار و دانش بنیانی و برنامه ریزی نیروهای مسلح، روحیه شهادت طلبی و عشق به اسلام و ایران باعث شد که این حماسه خلق شود و ایران اسلامی در مقابل جهان استکبار بایستد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس والاترین فراز تاریخ ایران اسلامی است، افزود: مهمترین بخش و شکوه دفاع مقدس، خداگرایی، ایمان، تقوا، مجاهدت، دانش و توانمندی در عرصه‌های میدانی بود که به‌خوبی توسط نیروهای مسلح، سپاه و بسیج و مردم انجام گرفت.

آیت الله صفایی بوشهری دفاع مقدس را یک مدرسه تربیتی عنوان و بیان کرد: الان هم اگر بخواهیم مانند هشت سال دفاع مقدس در مقابل جهان استکبار پیروز شویم راه و رسم ما باید همان راه و رسم رزمندگان دفاع مقدس باشد.

امام جمعه بوشهر گفت: هم اینک نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و تمامی نیروهای حافظ نظام و امنیت ما در بهترین شرایطی قرار دارند که در طول تاریخ ایران قرار داشته‌اند و این نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: اگر می‌بینید دشمنان ما سردار سلیمانی را به این شکل و با ترور به شهادت می‌رسانند به علت ترس از نیروهای مسلح ماست و اگر می‌بینید با موشک‌های نقطه زن پایگاه آنها را هدف قرار می‌دهیم این اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس نه‌تنها تجلیل از یک مقطع از تاریخ گذشته ماست بلکه یادآور یک درس بزرگ از گذشته است که راهگشای ما در حال و آینده خواهد بود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی آموزه‌های دفاع مقدس خیلی برای نسل حال و آینده مهم هستند، اظهار کرد: علاوه بر کمیت ما باید روی کیفیت برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس و تأثیر آن بر روی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نیز تمرکز داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: هدف از تمامی این برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس مهم‌تر از تجلیل، تعلیم آموزه‌های شهدا و رزمندگان برای تمامی مردم و مسئولان است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه هفته بزرگداشت دفاع مقدس، هفته آموزش آموزه‌های رزمندگانی مانند شهید سلیمانی است، تأکید کرد: اگر بخواهیم پیروز شویم راه همان راهی است که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس طی کردند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5028323/فرهنگ-دفاع-مقدس-راهگشای-ما-در-حال-و-آینده-خواهد-بود

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید