کد خبر: 245263
۰
۰
نسخه چاپی

۱۰۰ عنوان ویژه برنامه دفاع مقدس در میامی برگزار می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز ابوالقاسم کشاورزیان پیش از ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی سپاه میامی اظهار داشت: ۱۰۰ عنوان ویژه‌برنامه دفاع مقدس در میامی با رویکرد فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط کرونایی هرگونه تجمع و برگزاری مراسم به‌صورت حضوری و گسترده ممنوع است، افزود: ۴۰ عنوان برنامه مستقل در سطح شهرستان و حوزه‌های بسیج و رده‌های مقاومت برگزار می‌شود.

دیدار با ۱۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس در میامی

فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوم خرداد آغازشده و تا پایان سال ادامه دارد، تصریح کرد: دیدار با یک هزار و ۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس در میامی تا پایان سال جاری در دستور کار است.

کشاورزیان بابیان اینکه جنگ تحمیلی درواقع مقابله همه‌جانبه ایران با استکبار جهانی بود، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نقطه عطفی در مسیر انقلاب اسلامی بود که امروز احیای رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان مهم‌ترین هدفی است که در برنامه‌های بسیج دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم تبیین آرمان‌های انقلابی در دوران دفاع مقدس برای نسل جدید این انقلاب بیان کرد: شعار «ما قوی هستیم» به‌عنوان شعار محوری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و پاسخگویی به شبهات را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: حفظ اسلام ناب محمدی (ص)، نبرد دو جبهه حق علیه باطل وجه تشابه دفاع مقدس و نهضت حسینی است که باید گرامی بداریم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید