کد خبر: 245276
۰
۰
نسخه چاپی

فرمانده جدید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، جانشین فرمانده ناجا در آئین معرفی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب ما برگرفته از مکتب عاشورا است.

سردار قاسم رضایی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، افزود: عاشورا اسلام را آبیاری کرد و دفاع مقدس نیز انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کرد.

رضایی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام و حرم الله بوده و کل مردم جمهوری اسلامی ایران مدافع حرم هستند و با اقتدار در مقابل استکبار ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد شهید پرور و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است، گفت: این استان جوانان کثیری برای دفاع از این خاک فدا کرده که بخش اعظمی از آنها عشایر بودند.

جانشین فرمانده ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی کسی دنبال تکریم و مدال نبود. در دوران دفاع مقدس رزمندگان دائم الوضو بودند و با ذکرگویی مین‌ها و توپخانه‌های دشمن را با غافلگیری خنثی می‌کردند.

رضایی با اشاره به اینکه این ایام مقدس است، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی بیش از ۳۰۰ هزار شهید از این کشور گرفت که خون این عزیزان انقلاب را بیمه کرد. جهان استکبار امروز فکر و جرأت تعرض به ایران را ندارد که همه اینها ناشی از دفاع مقدس و خون شهداست.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال توطئه و نفاق در کشور است، گفت: امروز ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام و حرم الله است، جایی که نفس قدسی ولی باشد حرم الله است.

جانشین نیروی انتظامی بیان کرد: امروز کل مردم جمهوری اسلامی ایران مدافع حرم هستند و با اقتدار در برابر استکبار ایستاده‌اند ما قدردان همه مردم، ایثارگران و خانواده‌های شهدا هستیم اگر ایران اسلامی می‌درخشد به واسطه این عزیزان است.

رضایی با بیان اینکه امنیت پایدار در کشور ایران برقرار است، گفت: باید قدردان امنیت و نعمت الهی باشیم، باوجود اینکه در بعضی از کشورهای پیرامونی دشمن توطئه می‌کند به لطف خداوند همه آنها خنثی می‌شود.

وی با اشاره به تولید مواد مخدر در کشور افغانستان، عنوان کرد: تولید مواد مخدر با حضور آمریکا در کشور افغانستان به ۹ هزار تن رسیده که نشان از توطئه استکبار در مرزهای پیرامونی ایران اسلامی دارد.

رضایی با اشاره به مراسم تشییع با شکوه شهید سردار قاسم سلیمانی در کشور، گفت: حاج قاسم از مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای عزیز بود و موجب افتخار و مباهات برای کشور شد که همه به این شهید عزیز افتخار می‌کنیم و ادامه دهنده راهش هستیم.

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سرداری مهدی انصاری پس از ۳۷ سال خدمت در لباس مقدس نیروی انتظامی به افتخار بازنشستگی نائل آمد و سرهنگ کیقباد مصطفایی که پیش از این جانشین نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بود، به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان معرفی شد.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید