کد خبر: 245283
۰
۰
نسخه چاپی

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس/ ۳۰۰۰ بسته لوازم التحریر توزیع می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار حبیب الله توکلی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسب اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: همزمان با چهلمین سال دفاع مقدس، برنامه‌ها در سه سطح از سوم خرداد ماه تا پایان اسفندماه در لرستان پیش بینی شده است.

اجرای ۳ هزار برنامه توسط اقشار بسیج

وی با بیان اینکه از سوم خرداد تا پایان اسفندماه، ۱۸۵ عنوان و سه هزار برنامه توسط رده‌های افشاری بسیج در استان با همکاری ادارات برگزار می‌شوند، عنوان کرد: این برنامه‌ها در قالب ۴۰ هفته برنامه ریزی شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بخشی از این برنامه‌ها تا امروز عملیاتی شده و متناسب با زمان که پیش می‌رویم بخش دیگری از آنها اجرا می‌شوند، افزود: سطح دوم برنامه‌ها، برنامه‌های عمومی بوده که در هفته دفاع مقدس در استان و از ۳۱ شهریور ماه تا هفتم مهر ماه اجرایی می‌شوند.

سردار توکلی، بیان داشت: همچنین سطح سوم برنامه‌ها در استان از ابتدای آذر ماه تا هفتم آذر ماه در لرستان اجرایی می‌شوند.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله دفاع مقدس

وی با اشاره به جزئیات برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان، تصریح کرد: رژه موتوری با حضور موتور سواران ناجا، یگان ویژه ناجا و یگان امنیتی امام علی (ع) در استان اجرا می‌شود که با ۱۴۰ دستگاه موتور به یاد عملیات «کمان ۹۹» و پرواز ۱۴۰ هواپیمای جنگی که بزرگترین عملیات هوایی در طول تاریخ کشور بوده، برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در لرستان طی هفته دفاع مقدس، بیان داشت: امسال برای اولین بار، دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس از طریق ویدئو کنفرانس با مقام معظم رهبری را خواهیم داشت.

سردار توکلی، از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف با مشارکت همه نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی در مرکز لرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی لرستان برپا شده است که فردا دوشنبه با حضور مسئولان ارشد استان افتتاح می‌شود.

تجلیل از مدافعان سلامت

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح به نماینده ولی فقیه در لرستان و برگزاری نماز وحدت ظهر و عصر به امامت ایشان، عنوان کرد: همچنین برگزاری نشست انس، الفت، وحدت و اخوت فرماندهان ارشد ارتش و سپاه، به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس، افتتاح رسمی درمانگاه ولایت با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان و در پنج طبقه و… از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه اجرای برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در صدا و سیمای مرکز لرستان یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است، افزود: در این برنامه دستاوردهای دفاعی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، منطقه‌ای و… از سوی فرمانده سپاه استان تشریح خواهند شد.

سردار توکلی با اشاره به دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و تجلیل از خدمات مدافعان سلامت استان طی هفته دفاع مقدس، بیان داشت: برگزاری مراسم توزیع ۳۰ دستگاه تانکر چرخ دار آب در بین عشایر کوچ رو استان از دیگر برنامه‌های استان است.

توزیع ۳ هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند

وی از برگزاری رزمایش توزیع سه هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و افزود: آمار شفافی با کمک دستگاه‌های متولی، بسیج دانش آموزی، سپاه و… در رابطه با دانش آموزان نیازمند لرستان احصا شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری برنامه غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای استان در هفته دفاع مقدس، گفت: دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برپایی بیمارستان صحرایی یک روزه برای ارائه خدمات در منطقه محروم «شاهیوند» توسط بسیج جامعه پزشکی، نشست روایتگری و خاطره گویی با موضوع خانواده و دفاع مقدس در یکی از مساجد خرم آباد، نشست فرهنگی کارکنان با موضوع خانواده در دفاع مقدس، همایش زنان اسوه صبر و مقاومت به صورت ویدئو کنفرانس، افتتاح مسجد، خانه عالم، درمانگاه، خوابگاه، مدرسه شبانه روزی در منطقه «تخت چان» و… از دیگر برنامه‌های مدنظر طی هفته دفاع مقدس است.

سردار توکلی، تجلیل از جوانان سرباز نمونه سپاه استان را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان برشمرد و تصریح کرد: همچنین افتتاح نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس، رونمایی از کتاب «حسرت دیدار» با موضوع دفاع مقدس، برگزاری نشست صمیمی بصیرتی با فرماندهان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان خواهد بود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید