کد خبر: 245334
۰
۰
نسخه چاپی

۳۰ میلیارد ریال اعتبار صرف روکش محور دامغان - معلمان - جندق شد

حسین ابوطالبی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی سه سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش محور دامغان - معلمان - جندق صرف شد، ابراز داشت: مرمت جاده‌های شهرستان دامغان در دستور کار قرار دارد لذا رسیدگی به این محور نیز از جمله آن‌ها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی لازم، هم‌اکنون محور دامغان تا معلمان در حال اجرای عملیات است، افزود: از معلمان تا جندق بدون هیچ برنامه عملیاتی به وضعیت فوق بحرانی خود رسیده است.

رئیس اداره راهداری دامغان بابیان اینکه طول محور دامغان - معلمان - جندق به عنوان محور اتصالی استان اصفهان از دشت کویر ۲۷۰ کیلومتر است، ابراز داشت: ۲۴۰ کیلومتر آن در محدوده حوزه استحفاظی شهرستان دامغان و ۳۰ کیلومتر باقیمانده در استان اصفهان قرار دارد.

ابوطالبی بابیان اینکه سال گذشته طی دو مرحله عملیات ۵۰ کیلومتری انتهای حوزه دامغان مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت، تصریح کرد: برای خارج شدن این محور از وضعیت فوق بحرانی اقداماتی نظیر زیرسازی، اصلاح، روکش و بهسازی با حداقل ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی افزود: وضعیت بحرانی این محدوده در شانه‌ها و نشست‌های جاده است که عملیات تسطیح جاده به وسیله شن انجام شد اما این اقدامات به صورت کوتاه مدت مشکل را رفع می‌کند که در دراز مدت اقدامات جدی‌تر باید صورت گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان اضافه کرد: با توجه به گزارش پلیس‌راه، علی رغم کاهش تردد به دلیل شیوع کرونا، روزانه دو هزار تردد وسیله نقلیه در این محور ثبت‌شده است که این آمار و حجم بالای تردد، همت مسئولان در تکمیل پروژه‌ها را می‌طلبد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید