کد خبر: 245391
۰
۰
نسخه چاپی

تشکیل پلیس گمرک در کشور/ افزایش ۳۵ درصدی کشفیات مواد مخدر

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار قاسم رضایی ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: مبارزه با قاچاق از جمله مواردی است که با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تحقق جهش تولید اجرایی شده است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت و برخورد قاطع با ارازل و اوباش، تصریح کرد: مقابله با ارازل و اوباش نیز از اولویت‌های ناجا بوده و قرارگاهی در سطح کشور در این راستا عملیاتی شد.

وی با اشاره به اهمیت پیوست‌های ایمنی و انتظامی در خودروها و ساختمان‌ها در کاهش سرقت‌ها، اظهار کرد: دستگاه‌ها و بخش‌های متولی با تحقق چنین ظرفیت‌هایی کمک شایانی به کاهش اقدام به سرقت‌ها خواهند کرد.

جانشین فرمانده ناجا از کشف ۳۷ درصدی کشف مواد مخدر در کشور به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد و عنوان کرد: با توجه به فعلیت رسیدن این ظرفیت کشفیات، اقدامات هدفمن‌د، هوشمندانه، برنامه محور و ولایی اعتقادی فرزندان ملت در نیروی انتظامی است.

رضایی همچنین از اجرای ۴ طرح ناظر در محور حجاب و عفاف خبر داد و عنوان کرد: در طرح ناظر یک با افرادی که در خودرو حجاب را رعایت نکنند و در طرح ناظر دو با افراد بدحجاب در پاساژها و فروشگاه‌های بزرگ برخورد می‌شود.

وی افزود: همچنین در طرح‌های ناظر سه و چهار با متخلفین در فضای مجازی، پیاده روها و تفرجگاه‌ها برخورد می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید