کد خبر: 245615
۰
۰
نسخه چاپی

پروژه آبیاری تحت فشار در اراضی جهاد آباد دره شهر افتتاح شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس ظهر امروز سه شنبه با حضور فرماندار دره شهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، امام جمعه دره شهر، پروژه آبیاری تحت فشار در اراضی جهاد آباد دره شهر افتتاح شد.

فرماندار دره شهر در افتتاح این پروژه که در اراضی جهاد آباد برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار اراضی در منطقه باعث خیر و برکت، افزایش میزان تولید محصولات کشاورزی، رفع معضل بیکاری و افزایش میزان درآمد سرانه کشاورزان خواهد شد.

کیانوش محمدنژاد بیان کرد: ۲۰۰ هکتار از اراضی روستای جهاد آباد دره شهر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی گفت: تاکنون از ۱۶ هزار هکتار از اراضی این شهرستان، سه هزار ۵۰۰ هکتار آن زیر پوشش آبیاری تحت فشار رفته که پیگیری برای مابقی اراضی در حال انجام است.

محمدنژاد اضافه کرد: اقدامات بسیار خوبی در زمینه آبیاری تحت فشار در دره شهر شروع شده است.

وی ادامه داد: اجرای اینگونه طرح‌ها باعث بالا بردن راندمان آب، کاهش هزینه و بالا بردن عملکرد و مهم‌تر از همه باعث جلوگیری از فرسایش خاک مرغوب این شهرستان خواهد شد.

فرماندار دره شهر بیان کرد: با توجه به خاک منحصر به فرد و پتانسیل بالای کشت محصولات زراعی و باغی در دره شهر، نگاه ویژه ای در تخصیص اعتبارات به این شهرستان باید داشت.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید