کد خبر: 245617
۰
۰
نسخه چاپی

زنده نگه داشتن مجاهدت های دفاع مقدس یکی از رسالت های انقلابی است

به گزارش، خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر سه شنبه در آئین افتتاحیه نمایشگاه مهمات که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع تاریخی ورامین برگزار شد، اظهار داشت: فراموش نمی‌کنیم از همین مسجد جامع تاریخی ورامین چگونه جوانان این شهر به سوی جبهه‌های جنگ با بدرقه مردم روانه می‌شدند و فراموش نمی‌کنیم پیکرهای مطهر شهدا به همین محله‌ها بر می‌گشت و توسط مردم عزیزمان مورد استقبال قرار می‌گرفتند.

وی افزود: از دفاع مقدس جز زیبایی، حماسه و ایثار به یاد نیست، گرچه ما در دفاع مقدس و جنگ سختی‌های زیادی را کشیدیم، اما زیبایی‌ها و طراوت هایی که به واسطه دفاع مقدس به ما ارزانی کرد بسیار فراوان است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از ثمرات دفاع مقدس «قاسم سلیمانی» است که امروز این عظمت و شکوه را خلق کرد و بسیاری از زوایای وجودی او همچنان ناپیدا است، لذا زنده نگه داشتن دفاع مقدس و آن ایثارگری‌ها یک وظیفه و رسالت محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: امروز عزیزانمان در سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و همه کسانی که زحمت کشیدند و کنار هم قرار گرفتند که به نوعی آن خاطرات را زنده نگه بدارند که یک رسالت انقلابی محسوب می‌شود چرا که نسل امروز به ویژه جوان‌هایی که ندیدند و نبودند در دفاع مقدس برایشان تصویر سازی می‌شود.

محمودی خاطرنشان کرد: جنگ همچنان باقی است و دفاع همچنان پا بر جاست، تنها شیوه جنگ و دفاع تغییر پیدا کرده وگرنه جنگ تمام نشده و امروز باید ما همچنان آماده دفاع از اسلام و انقلاب باشیم و بدانیم که این روزهای بابرکت برای همه تجدید عهد و خاطره می‌کند.

محمودی در پایان گفت: امید است همچنان راه امام و شهدا را ادامه دهیم و در مسیر امام و ولایت ثابت‌قدم بمانیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید