کد خبر: 245637
۰
۰
نسخه چاپی

آرزوی مادرشهید برای زیارت قبر فرزندش محقق شد/پرواز برای دیدار

به گزارش اقتصادآینده نیوز روایت عاشقی در صعب العبورترین مناطق استان جریان دارد و مادری چشم انتظار وصال فرزند و زیارت قبرش به آرزویش رسید.

اینجا دم «تنگ چاهن» است، منطقه‌ای که برخی مناطقش سخت گذر و گاه صعب العبور می‌شود، اما در این حوالی، شهیدی در خاک آرمیده که دسترسی به مزارش سخت و دشوار است.

داستان از دیدار سال گذشته مادر شهید کوهگرد آغاز می‌شود. همین سال گذشته بود که مادر شهید کوهگرد با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

حرف دلش دیدن مزار فرزند شهیدش بود و در نگاهش عشق به این دیدار موج می‌زد.

گذشت و گذشت، تا روز قبل که بالگرد هوافضای سپاه باهدف هلی برن نیرو در ارتفاعات لنده برای مهار آتش سوزی آمده بود، پس از پایان مأموریت و با هماهنگی و پیگیری فرمانده سپاه استان، استاندار و ثبت مجوز از مرکز راهی شد تا آرزوی این مادر محقق شود.

بالگرد به پرواز درآمد تا شور عشق مادرانه از آسمان بر مزار این شهید والامقام جاری شود.

بالگرد به دلیل صعب العبور بودن توان نشستن نداشت، اما این مادر شهید و همراهان از بالای این منطقه مزار این شهید را گل باران کرده و برای فرزندش فاتحه خواندند.

قصه عاشقی در محروم‌ترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد جاریست و هر منطقه داستانی متفاوت را از عشق، ایمان و نیست های مردمانش روایت می‌کند.

شهید غلامعلی کوهگرد در سال ۱۳۴۴ در آبچنار به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۷ در عملیات خندق به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید کوهگرد در منطقه‌ای سخت گذر در دم «تنگ چاهن» لنده به خاک سپره شد تا با رشادت‌هایش پرچم اسلام و انقلاب برفراز آسمان‌ها بدرخشد.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید