کد خبر: 245640
۰
۰
نسخه چاپی

۵پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

به گزارش اقتصادآینده نیوز پنج پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمودرضا مرادی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این پنج پروژه اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل دستگاه سی تی اسکن اورژانس بیمارستان امام رضا (ع)، بخش آی سی یو بیمارستان گلستان، دستگاه سی تی اسکن شهرستان هرسین، اورژانس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و مرکز غربالگری سرطان مجتمع بیمارستانی امام رضا مستقر در کلینیک بوستان است.

وی افزود: پنج پروژه‌ای که امروز به بهره برداری رسید اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال استفاده کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: برای نصب و راه اندازی، تجهیزات و آماده سازی دستگاه سی تی اسکن اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) در مجموع ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: آی سی یو بیمارستان گلستان نیز در زمینی به مساحت ۶۹۰ مترمربع و در قالب ۱۵ تخت ساخته شده و برای تجهیز آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هفت میلیارد تومان هزینه شده و خیرین هم ۴۰۰ میلیون تومان برای خریداری هشت دستگاه مانیتور کمک کرده‌اند.

مرادی با اشاره به توجه به بخش‌های دیگر استان کرمانشاه، گفت: همچنین سی تی اسکن ۱۶ اسلایس شهرستان هرسین افتتاح و راه اندازی شد که حدود ۶ میلیارد تومان برای نصب، تجهیز و آماده سازی این دستگاه هزینه شده است.

وی به اورژانس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی نیز اشاره کرد و افزود: این اورژانس در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و در قالب ۱۶ تخت افتتاح که برای ساخت آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون و برای تجهیز آن نیز ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین به مرکز غربالگری سرطان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) مستقر در کلینیک بوستان اشاره کرد. و گفت: برای افتتاح این مرکز ۲ میلیارد تومان هزینه شده که اجرای برنامه تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان‌ها از اهداف افتتاح این مرکز که شامل بخش‌های: ماموگرافی، سونوگرافی، کولونوسکوپی، کولپوسکوپی، آندوسکوپی و سایر بخش‌ها است.
 

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید