انتصاب سرپرست جدید مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی

انتصاب سرپرست جدید مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : ناصر اسدی به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با حکم مدیر عامل این بانک منصوب شد.

 

سعید معادی معاون امور استان ها و‌ بازاریابی بانک توسعه تعاون در مراسم معارفه سرپرست جدید مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه ما نسبت به شهدا متعهدیم اگر نگاهی به سن و سال شهدا بیاندازیم متوجه می شویم که میانگین سنی شهدا از جوانان و نوجوانانی بودند که تمام آمال و آرزوهایشان را کنار گذاشتند و برای حفظ میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزشمندترین و گرانبهاترین سرمایه خود که همانا جان شان بود را فدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به برخی ویژگی های مدیران موفق اظهار داشت: لازمه مدیریت؛ «ثبات» مدیریت است که خوشبختانه امروز این اعتماد و ‌اتفاق در استان با نظر مدیران ارشد بانک عملیاتی شد.

معاون امور استان ها و‌ بازاریابی بانک توسعه تعاون در ادامه به برخی ویژگی های مدیران اشاره کرد و اظهار داشت: مدیر در کنار قدرت قانونی که با "حکم انتصاب" به دست می آورد باید سایر مولفه ها را نیز مدنظر قرار دهد چرا که عدم توجه به این موضوع فرصت ها را به تهدید تبدیل می کند.

وی تعامل سازنده بین همکاران را بسیار مهم و‌حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: اگر سیاست های مدیر بر تعامل و‌ ارتباط دو سویه تتظیم شود بی تردید رسیدن به اهداف مشترک تسهیل می شود.

معادی دارا بودن دانش فنی را یکی دیگر از لازمه های مدیران موفق خواند و گفت: دانش کلاسیک و ضمنی لازم و‌ ملزوم یکدیگر برای مدیران موفق هستند اما سهم دانش فنی نقش بسیار مهمی در موفقیت مدیران دارد.

وی ادامه داد: مدیر در کنار تمام این ویژگی ها باید یک رویکرد "کاریزمایی" نیز داشته باشد. این روحیه و جذابیت نشات گرفته از باورها، ریشه های ایمانی و خداترسی وی دارد.

معادی تاکید کرد: مدیر موفق باید قدرت تغییر در دیگران و همراه کردن دیگران با خود و اهداف مدیریتی اش را داشته باشد.

وی در ادامه داشتن مهارت های ارتباطی را لازمه یک مدیر موفق خواند و تصریح کرد؛ مدیران باید قدرت کنترل هوش هیجانی خود را داشته باشند، قدرت ادراک و‌تحلیل قوی داشته باشد و بتواند با قدرت مشورت با سایر همکاران امورات را پیش ببرد.

این گزارش حاکی است ، در ابتدای این مراسم "محمدی" مدیر امور استان ها و شعب بانک توسعه تعاون با اشاره به عملکرد شعب استان تحلیلی از وضعیت فعلی و آتی استان را ارایه داد.

 در ادامه این نشست حکم مدیر عامل بانک توسعه تعاون به "ناصر اسدی" به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی قرائت و اهدا شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید