کد خبر: 245671
۰
۰
نسخه چاپی

رشد قیمت داخلی سکه و طلا در روز کاهش نرخ جهانی ۱ مهر ۱۶:۰۷ ۱ مهر ۱۶:۰۷

بازار سکه و طلا امروز (سه‌شنبه) ضمن تجربه سقوط قیمت جهانی طلا، اما در قیمت سکه و طلای آبشده در ایران مانند روند هفته‌های اخیر با افزایش قیمت همراه شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز (اول مهر) بازار جهانی طلا پس از هفته های شاهد کاهش قابل توجه قیمت انس جهانی طلا به مرز یک هزار و ۹۰۰ دلار بود. این کاهش حدود ۳۰ دلاری انتظارها را برای کاهش متناسب قیمت سکه و طلا در بازار داخلی به همراه آورد، که محقق نشد.

بر این اساس، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز با افزایش قیمت ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته در همین ساعت، به بهای ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ارزش ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین نیم سکه به بهای ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸ عیار با افزایش قیمت ۱۰ هزار تومانی به ارزش یک میلیون و ۲۳۷ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز ارزش پنج میلیون و ۳۶۰ هزار تومان را ثبت کرد که نشان دهنده کاهش قیمت حدود ۴۰ هزار تومانی آن است.

قیمت انس جهانی طلا نیز هم اکنون یک هزار و ۹۰۵ دلار قیمت‌گذاری شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید