کد خبر: 245700
۰
۰
نسخه چاپی

۷ مبتلای دیگر به کرونا در استان فارس جان باختند/افزایش موج کرونا

به گزارش اقتصادآینده نیوز دکتر علی اکبری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با انجام بیش از ۲۷۹ هزار و ۴۴۷ مورد نمونه آزمایشگاهی مربوط به کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع تاکنون، آمار موارد مثبت قطعی شناسایی شده به ۵۰ هزار و ۳۷۸ مورد رسیده است.

وی همچنین با اعلام اینکه هم اکنون ۷۷۳ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۸۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۷ نفر دیگر جان باختند.

او در ادامه با آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان، از افزایش آمار بهبودیافتگان بیماری کووید ۱۹ به ۴۶ هزار و ۹۷۱ نفر از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد و گفت: این افراد هم اکنون با سلامت کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

دکتر اکبری یاد آور شد: با توجه به اینکه در استان‌های همجوار، این بیماری با موج و شدت بیشتری در جریان است، از هم استانی‌های می‌خواهیم تا ضمن استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات، شستشوی مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی را نیز جدی بگیرند و با مجموعه سلامت فارس برای مقابله با این بیماری همکاری کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید