کد خبر: 246177
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ملارد

برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ملارد

اولین جلسه هم اندیشی اعضای کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ملارد در اداره بهزیستی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، پیرو چهارمین نشست کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ملارد در خصوص تشکیل جلسه با حضور ارگانهای مداخله گر در پیشگیری از خودکشی ، نشستی با حضورآمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان ملارد ، کارشناسان آسیبهای فرمانداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری و .... برگزار که طی آن آمنه سماوات توضیحاتی در خصوص اقدامات این اداره در جهت پیشگیری از خودکشی را  بیان نمود.
 
سماوات ضمن تاکید بر لزوم همکاری ادارات عضو کارگروه در جهت کنترل و کاهش آسیبهایی چون خودکشی گفت: خودکشی نوعی آسیب چند بعدی رفتاری است که عوامل متعددی در بروز آن دخیل و همواره به عنوان یکی از مشکلات و نگرانی های بهداشت عمومی مطرح بوده است . پیشگیری از این آسیب نیازمند یک طرح جهانی به همراه استراتژی های کلی و اقدامات محلی است و این استراتژی مستلزم توجه به تمام سطوح پیشگیری بوده و اجزای آن با همکاری نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش،  بهزیستی ، بهداشت و درمان  و .... میسر می گردد.
شایان ذکر است استفاده از ظرفیتهای شهرستانی و همینطور افزایش مشارکتهای مردمی در راستای فعالیت ارگانها از اهداف این کارگروه میباشد.
در پایان مسئول اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان ملارد از تمامی ارگانها درخواست پیش بینی تمهیدات لازم در جهت کنترل و آگاهسازی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم را نمود.
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.