کد خبر: 246231
۰
۰
نسخه چاپی

شجاعت نامجو مطلق ستودنی بود/ استقلال سزاوارانه پیروز شد

علی چینی اظهار داشت: زمانی که ترکیب استقلال اعلام شد و حضور همزمان ۳ مهاجم گلزن و گلساز را در ترکیب دیده شد، مشخص شد نامجو مطلق جسورانه و شجاعانه تیمش را به زمین می فرستد و می داند از این بازی چه می خواهد. آبی پوشان از ابتدا بر حریف فشار آوردند و قبل از دقیقه ۲۹ هم می توانستند به گل برسند که درخشش دروازه بان حریف بارها مانع از فروپاشی دروازه آنها شد. 

وی افزود: اما اوج جسارت و شجاعات نامجو مطلق جایی بود که تیمش به گل رسید و بعد از آن نه تنها شاهد عقب نشینی نبودیم، بلکه دیدیم بچه ها فشار خود را برای افزایش تعداد گل ادامه دادند. 

مربی پیشین آبی پوشان گفت: خیلی اوقات در گذشته می دیدیم استقلالی ها بعد از زدن یک گل ناخواسته عقب می کشیدند اما در دوحه برعکس این اتفاق افتاد و بعد از زدن گل اول، عطش بازیکنان ما به مراتب بیشتر شد. این تفکر از روی نیمکت به تیم القاء شده بود و قطعا نامجو مطلق تیمش را کاملا توجیه کرده بود.

چینی در ادامه بیان داشت: در شبی که همه تیم استقلال خوب بودند و در حد یک ستاره ظاهر شدند، می خواهم فردی را به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی کنم که شاید کسی انتظارش را نداشته باشد. من می خواهم از مسعود ریگی به عنوان بهترین بازیکن زمین نام ببرم. بازیکن بی ادعایی که بازی اش چشم نواز نیست، اما در عین حال بود و نبودش در این تیم خیلی تفاوت دارد.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: ریگی در طول فصل هم نوسان نداشت و همیشه در یک وضعیت بازی کرد. او آنقدر خوب در مرکز زمین بازی می کند تا یک هافبک توانمند مثل علی کریمی با خیالی آسوده به بازیسازی پرداخته و حتی برای گل زدن اضافه شود. همچنین توپگیری های ریگی در مقابل خط دفاعی است که باعث می شود مهاجمان حریف به راحتی با مدافعان ما رخ به رخ نشوند.

وی در ادامه بیان داشت: این یک پیروزی بزرگ بود اما بچه ها حق ندارند بیشتر از یک شب برای آن شادی کنند و در باد این پیروزی بخوابند. باید هرچه زودتر این بازی از ذهن بازیکنان ما پاک شود تا همه تمرکز آنها به بازی بعد که بسیار مهم است معوطف شود. بازی با پاختاکور.

چینی در خصوص پاختاکور گفت: فوتبال ازبکستان متاثر از فوتبال روسیه و کشورهای بلوک شرق است. آنها فوتبالی قدرتی و مبتنی بر اصول تاکتیکی را ارائه می دهند. پیروزی بر پاختاکور برای استقلال نمی تواند کاری نشدنی و محال باشد و اگر بازیکنان ما مثل همین بازی با الاهلی باشند، حتما پاختاکور را هم با اقتدار شکست می دهند. 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید