کد خبر: 246294
۰
۰
نسخه چاپی

افزایش خدمات غیرحضوری بانک سرمایه ...

بانک سرمایه به‌منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب، اقدام به راه‌اندازی «سرویس ثبت‌نام و بازنشانی رمز عبور ورود به اینترنت بانک و موبایل بانک» به صورت غیرحضوری نموده است.


افزایش خدمات غیرحضوری بانک سرمایه به‌منظور صیانت از سلامت مشتریان

به گزارش اداره روابط عمومی، این بانک در راستای اقدامات خود برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت هم‌وطنان، علاوه بر کاهش ساعات کاری واحدها و افزایش سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی)، در گامی دیگر نسبت به راه‌اندازی و عملیاتی نمودن «سرویس ثبت‌نام و بازنشانی رمز عبور ورود به اینترنت بانک و موبایل بانک» در صفحه «ورود به اینترنت بانک سرمایه» اقدام نموده است.

این گزارش می‌افزاید این سرویس در درگاه اینترنت بانک با لحاظ کلیه ملاحظات امنیتی راه‌اندازی شده و مشتریان می‌توانند پس از انجام فرایندهای تعریف‌شده، نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور جدید برای درگاه‌های اینترنت بانک و موبایل بانک یا تعیین رمز جدید برای این درگاه‌ها اقدام نمایند.

شایان‌ذکر است با راه‌اندازی این سرویس مشتریان ارجمند می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با فعال‌سازی اینترنت بانک خود به‌صورت غیرحضوری، نسبت به فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های سرمایه خود در اینترنت بانک نیز اقدام نمایند و نیازی به مراجعه به شعب در این خصوص نداشته باشند.

گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره 4373-021 در تمامی ساعات شبانه‌روز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگوی به مشتریان ارجمند در این زمینه هستند.


اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید