۵۰ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری شدند

به گزارش دفتر مرکزی روزنامه اقتصادآینده از اصفهان، سیدعلیرضا مروجی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه رشد فزاینده تعداد مبتلایان و بستری شدگان بیماران حاد تنفسی در منطقه کاشان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بیمار حاد تنفسی در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که از این میان سهم بیمارستان بهشتی کاشان ۳۹ مورد و سهم بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۱۱ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه حداقل سن و حداکثر سن بستری شدگان طی شبانه روز گذشته در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۲۰ و۹۰ بوده است، افزود: در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل حداقل و حداکثر سن بستری شدگان ۵۶ و ۵۹ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تا به امروز ۴۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند، تصریح کرد: در مجموع تا به امروز ۲۴۳ نفر در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته در منطقه کاشان متأسفانه سه بیمار کرونایی شامل دو خانم ۶۴ و ۷۶ ساله و یک مرد ۷۴ ساله جان خود را از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: با شناسایی ۳۸ مورد جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس به سه هزار و ۲۹۱ مورد افزایش یافت.

مروجی همچنین از ترخیص چهار هزار و ۱۷۲ بیمار از دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل از زمان شیوع این ویروس در منطقه کاشان تاکنون خبر داد و بیان داشت: در این مدت ۶۳ هزار و ۶۲۸ نفر نیز به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید