کد خبر: 246488
۰
۰
نسخه چاپی

تکمیل ۸۰ درصدی سازه مصلای شهر فومن/ ظرفیت خیران بهره گیری شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام محمد امین نقدی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس الهام بخش نسل‌های آینده‌ای بود که ملت ایران در آن دوران مقابل جنایتکاران ایستادند و از آب، خاک، ناموس نظام دفاع کردند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه، یکی از بزرگترین رویدادها و تحولات معاصر کشورمان جنگ تحمیلی هشت ساله است، تصریح کرد: باید نسل جوان در این خصوص تحقیقات بیشتری انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه ٨٠ درصد از اصل سازه مصلای این شهرستان تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که هیئت امنایی از معتمدین این شهرستان برای تکمیل مصلا تشکیل دهیم.

حجت الاسلام نقدی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و وجود فشار و تحریم دولت نمی‌تواند در زمینه تکمیل مصلا بودجه و اعتباری اختصاص، ادامه داد: در تکمیل مصلا باید از مشارکت مردمی بهره مند شویم.

امام جمعه فومن با بیان اینکه، سیستم صوتی، گرمایش و سرمایش مصلای، مفروش کردن، نما و محوطه این مکان از کارهایی است که باید برای تکمیل مصلا انجام شود، افزود: مشارکت مردم و خیران در زمینه تکمیل این پروژه حائز اهمیت است.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید