کد خبر: 246510
۰
۰
نسخه چاپی

تعجیل در ساخت زیرگذر جمهوری اسلامی کرج

به گزارش اقتصادآینده نیوز رحیم خستو عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سیزدهمین جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: در دو جلسه قبل به نکته‌ای اشاره کردم مبنی به اینکه لوایح با قیودی به تصویب می‌رسد اما متأسفانه لایحه اجرا می‌شود ولی به قیود آن توجه نمی‌شود.

وی ادامه داد: شهردار به این سوال پاسخ دهد، به عنوان مثال در تاریخ ۲۷ آذرماه سال ۹۷ لایحه‌ای که در خصوص حمایت یا پرداخت حقوق بیمارستان امام خمینی (ره) مطرح شده بود با این قید رأی آورد و مصوب شد که تضامین لازم برای بازپرداخت اخذ شود، شهرداری باید گزارش جامع و کاملی در این خصوص ارائه دهد.

رئیس کمیسیون هنر و اطلاعات شورای شهر کرج به احداث زیرگذر جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در خصوص زیرگذر جمهوری، کمیسیون محیط‌زیست با برگزاری جلسه‌ای خواستار بحث و گفت‌وگو در خصوص نحوه اجرای پروژه می‌شود و تصور می‌کردیم بعد از جلسه باید در خصوص چگونگی اجرا و ادامه کار تصمیم‌گیری کنیم اما ظاهراً پروژه از قبل اجرایی شده بود، می‌خواهیم بدانیم علت این تعجیل چیست؟

وی بیان کرد: سوال ما از شهردار این است که چرا در خصوص پروژه‌های فرهنگی دو تا دو سال نیم به وقفه می‌افتد پروژه تئاتر شهر تصویب شده، چه کسی باید مراحل اجرایی آن را فراهم کند، متولیان این امر چه کسانی بودند. امیدواریم شهرداری به این ابهامات ظرف مدت ۱۰ روز پاسخ شفافی دهد.

خستو در پایان متذکر شد: پروژه دیگری در خصوص ساخت گالری وجود داشت که کل پیش‌بینی بودجه آن طی سال قبل ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون هم نمی‌شد اما هیچ‌کس شهامت ورود به این حوزه را ندارد. این امر در حالی صورت می‌گیرد که تصمیم‌گیری می‌شود تا برای یک زیرگذر یا روگذر ۷۰ تا ۸۰ میلیارد هزینه کنند در حالی که پروژه‌های هنری به سختی پیش می‌روند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید