کد خبر: 246513
۰
۰
نسخه چاپی

۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس در بوشهر رونمایی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ظهر یکشنبه در آئین رونمایی از کتاب‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نیاز استان بوشهر در حوزه دفاع مقدس نوشتن تالیفات دفاع مقدسی است.

سرهنگ پاسدار علیرضا غریبی با بیان اینکه نگاه مستضعفین به این نظام است که با رشادت شهدا میسر شد گفت: رزمندگان جنگ تحمیلی قدرت فرهنگی دفاع مقدس هستند که نوشتن از آنها باعث جلوگیری از تحریف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن از همه فرصت‌ها استفاده می‌کند و قدرت ما فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: انقلاب اسلامی نعمتی است که خداوند برای ما رقم زد.

۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس در بوشهر رونمایی شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه این انقلاب فرصتی برای نسل انقلاب است گفت: رزمندگان و ایثارگران ریشه‌های نظام انقلاب را در خاک سرزمینمان محکم و استوار کردند.

غریبی با تاکید بر اینکه درخت این انقلاب بعد از گذشت ۴۰ سال به ثمر نشسته است خاطرنشان کرد: کشورهایی که به وحدانیت خدا اعتقاد دارند امروز نگاهشان و باورهایشان به نظام جمهوری اسلامی است که نمونه بارز از نظام آزادی بخش و امنیت انسانی است.

تنها راه تمدن‌سازی پیروی از سیره و سبک زندگی شهداست

محمدکاظم اتابک دبیر برنامه‌ریزی و شورای علمی دانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس اظهار داشت: ما فرزندان انتظاریم و باید زمینه ساز ظهور باشیم.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تمدن‌ساز است گفت: تنها راه تمدن سازی پیروی از سیره و سبک زندگی شهدا است.

این نویسنده دفاع مقدس ضمن بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در قلب‌ها حکومت می‌کند که زیرساخت‌های آن را رزمندگان و شهدا ساختند افزود: جنگ یک روح و یک جسم دارد که باید روح آن به جوانان انتقال دهیم.

۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس در بوشهر رونمایی شد

اتابک با بیان اینکه سیره شهدا می‌تواند این روح را تقویت می‌کند خاطرنشان کرد: ما باید جوانان را هویت بخشی کنیم تا هویت نسلمان را بسازیم.

وی با تاکید بر اینکه روحیه حماسه را باید در فرزندانمان زنده نگه داریم گفت: باید نویسندگان دست به قلم شوند و بنویسند تا هشت سال دفاع مقدس تحریف نشود.

دبیر برنامه‌ریزی و شورای علمی دانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر بیان داشت: نویسندگی در حوزه دفاع مقدس مصداق بارز سوره والعصر است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5034348/۱۵-عنوان-کتاب-دفاع-مقدس-در-بوشهر-رونمایی-شد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید