کد خبر: 246528
۰
۰
نسخه چاپی

روستایدلاکان میزبان کاروان سلامت هلال احمر

به گزارش اقتصادآینده نیوز و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، جواد یوسفی با اشاره به ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی حاصل تلاش رزمندگان و خون هزاران شهید است.

وی با اشاره به پیام های دفاع مقدس بیان کرد: خدمت به هم نوعان، دفاع از محرومان و نیازمندان و ایستادگی در برابر حق از جمله پیام های دفاع مقدس است.

یوسفی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در هشت سال جنگ تحمیلی نقش شایسته ای در کمک به مجروحان و کاهش آلام رزمندگان داشته اند، افزود: حس بشر دوستی داوطلبان این جمعیت همواره وجود داشته و در مناسبت های مختلف به خوبی نمود پیدا می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر قاین ادامه داد: همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس تیم بهداشتی و درمانی هلال احمر در راستای ویزیت رایگان بیماران به نقطه محروم " دلاکان" اعزام شد.

وی از ویزیت رایگان ۳۰ بیمار خبر داد و افزود: همچنین به همت داوطلبان داروی مورد نیاز بیماران هم رایگان در اختیار آنها قرار گرفته است.

یوسفی اظهار کرد: تمامی این اقدامات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام و باید ها و نباید های بهداشتی به روستاییان ارائه شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیون ریال در زمینه بهداشت و درمان مددجویان و اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم هزینه شده است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید