کد خبر: 247113
۰
۰
نسخه چاپی

خدمتگزاری موکب‌های خراسان‌جنوبی به نیازمندان در اربعین

موسی جوینده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هدف فعالیت موکب‌های حسینی همواره خدمت‌رسانی به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه بوده که در دوره‌های مختلف این مسئله را به اثبات رسانده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: چه در ایام شیوع کرونا و یا در سیل استان‌های همسایه چون سیل سیستان و بلوچستان و چه در زمان پیاده‌روی اربعین موکب‌های خراسان‌جنوبی مخلصانه به همنوع و دوست داران اهل بیت (ع) خدمت کرده‌اند.

جوینده ادامه‌داد: در اربعین امسال که به واسطه شیوع کرونا و مصالح اجتماعی موضوع پیاده‌روی اربعین منتفی است موکب‌های خراسان‌جنوبی برای خدمت‌رسانی به همنوع خود برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های موکب‌های اربعین برای دهه آخر ماه صفر تولید ماسک و دستکش‌های یک بار مصرف در راستای رفع نیاز بهداشتی مردم است، افزود: موکب‌های خراسان‌جنوبی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۰۰ هزار ماسک تولید و به صورت رایگان بین مردم نیازمند توزیع کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی گفت: همچنین تاکنون موکب‌های خراسان‌جنوبی ۸۰ هزار لیتر موارد ضدعفونی کننده و ۶۰۰ هزار جفت دستکش یک بار مصرف نیز بین مردم و نیازمندان توزیع کرده‌اند.

جوینده اظهارکرد: با توجه به شروع سال جدید تحصیلی از دیگر برنامه‌های موکب‌های خراسان‌جنوبی در ایام اربعین شرکت فعال در طرح ایران همدل و جمع‌آوری کمک برای نیازهای دانش‌آموزان محروم و مستمند است.

وی با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات موکب‌های خراسان‌جنوبی در دهه آخر ماه صفر مشارکت در بحث کمک‌های مؤمنانه است، یادآور شد: موکب‌های خراسان‌جنوبی تاکنون پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع کرده‌اند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید