کد خبر: 247825
۰
۰
نسخه چاپی

کارت منزلت سالمندان رونمایی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز کارت منزلت سالمندان با هدف تکریم از منزلت سالمندان ونسل های طلایی جامعه بعدازظهر یکشنبه با حضور مسئولان در امل رونمایی شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل درآیین رونمایی از کارت منزلت سالمندان این شهرستان گفت، در مرحله نخست پس از رونمایی از کارت به حدود ۴۰۰ نفر از سالمندان این شهرستان اهدا خواهد شد.

کبرا اسفندیاریان افزود: سالمندان آملی که بیشتر از ۶۵ سال سن دارند، می‌توانند از مزایای رایگان و تخفیفی کارت منزلت که درقالب بسته‌های حمایتی وتشویقی از سوی ادارات دولتی و خصوصی پشتیبانی می‌شود، استفاده کنند.

وی تصریح کرد، دارندگان این کارت می‌توانند از تخفیف ویژه یا کاملاً رایگان از خدمات حمل ونقل عمومی درون شهری، سالن‌های سینمایی، دوره‌های آموزشی مراکز فرهنگی، سالن‌های ورزشی و استخرها، کتابخانه‌های عمومی، خدمات بهداشتی ودرمانی، هلال احمر و بازدید از موزه‌ها ودیگر خدمات بهره مند شوند.

معاون سیاسی وامنیتی فرماندار ویژه شهرستان آمل هم دراین مراسم تاکید کرد، کارت منزلت سالمندان و ارتقای خدمات آن باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد تا در آینده این طرح به فراموشی سپرده نشود.

قدرت الله ناییج نژاد افزود: بیش از ۱۰ درصد درصد جمعیت جامعه ما را سالمندان تشکیل می‌دهند که این آمار در سال‌های اخیر رو به افزایش است و تا دهه‌های آینده حداقل یک چهارم جمعیت کشور را شامل خواهد شد.

وی یادآورشد، پشتوانه اعتباری هر منطقه و کشوری، بزرگان و کهنسالان آن کشور هستند و براساس فرهنگ ما پاسداشت ریش سفیدان و سالمندان امری واجب است.

شهرستان آمل دارای بیش از ۴۰۶ هزار نفرجمعیت است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید