کد خبر: 249138
۰
۰
نسخه چاپی

اولین مدرسه مجازی شعر و داستان راه اندازی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در این آئین اظهار کرد: امروزه در کنار حضور کرونا و تمام آسیب‌هایی که برای جامعه وجود دارد اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و یکی از این اتفاقات این است که از مدرسه ملی مجازی شعر و داستان رونمایی شده است.

وی افزود: این مدرسه یک آیین‌نامه و برنامه محتوایی در ۳ سطح دارد و با رویکرد عدالت آموزشی فرصت بسیار عظیمی را در اختیار دانش‌آموزان کشور قرار می‌دهد.

کاظمی ادامه داد: از برجسته ترین اساتید کشوری در این مدرسه به کار گرفته می‌شود و دانش‌آموزان تمام استان‌ها می‌توانند در این مدرسه شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این مدرسه یک کانال و گروه نیست یک فعالیت نظام‌مند و ساختارمند برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در عرصه شعر و داستان است.

وی از استقرار دبیرخانه این مدرسه در هرمزگان خبر داد و افزود: ما نیز تلاش می‌کنیم تمام ظرفیت‌های سرآمد کشور را در اختیار این مدرسه قرار دهیم.

کاظمی گفت: سال اول به صورت آزمایشی این مدرسه فعالیت خواهد کرد و در سال آینده با آسیب شناسی یک الگوی جدید موثر ارائه خواهیم داد تا شب شعرهای خوبی در شادنما و در بستر شبکه شاد داشته باشیم.

در این مراسم از پوستر مدرسه مجازی شعر و داستان با حضور عبدالرسول عمادی مشاور وزیرآموزش و پرورش و علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی رونمایی شد.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید