کد خبر: 249186
۰
۰
نسخه چاپی

مسئول انتقال امید ابراهیمی به بلژیک کیست؟

به گزارش اقتصادآینده نیوز روزنامه «الشرق» قطر در شماره امروز پرونده ای ویژه در مورد بازیکنان خارجی و بی کیفیت لیگ ستارگان منتشر کرده و مصاحبه های مختلفی با مسئولان و پیشکسوتان فوتبال این کشور داشته است. اکثر نفرات مصاحبه شونده بر هدر رفتن بیت المال در این بخش تاکید کرده اند.

یکی از این نفرات «خالد شبیب» نایب رئیس سابق باشگاه الاهلی قطر است. شبیب گفت: وزارت فرهنگ و ورزش به باشگاه ها لطف زیادی دارد زیرا کنترلی روی این موارد ندارد. اگر مسئولیت پاسخگویی با باشگاه ها باشد، موضوع تغییر می کند.

وی افزود: شاهد هستیم که خیلی از باشگاه ها قراردادهای بلندمدت با بازیکنان خود می بندند اما بعد از شش ماه یا یک فصل بازیکن جدا می شود. این سوء رفتار و ناکامی باشگاه ها است.

نایب رئیس باشگاه الاهلی سپس به مسئله ای پرداخت که در فوتبال ایران هم رواج زیادی دارد. شبیب تاکید کرد: قیمت بازیکنان خارجی قبل از حضور در قطر پایین است ولی وقتی به کشورمان می آیند قیمت آنها دو برابر سایر کشورها می شود. چرا این مسئله وجود دارد و  چه کسی سود می کند؟ می خواهم بدانم چه کسی بازیکنان خارجی را انتخاب می کند؟ در این بخش کمبود نظارت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه الاهلی سال گذشته امید ابراهیمی بازیکن ایرانی را به لیگ بلژیک قرض داد و این فصل دوباره او را بازگرداند. قطعاً ابراهیمی بازیکن متمایز و خوبی است ولی سئوال این است که چرا او اساساً به بلژیک رفت و مسئولیتش با چه کسی است؟ صحبت من فقط در مورد الاهلی نیست بلکه درباره اکثر باشگاه ها است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید