کد خبر: 249315
۰
۰
نسخه چاپی

پارس جنوبی بوشهر قهرمان رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ساحلی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز تیم پارس جنوبی بوشهر سه‌شنبه شب در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی مقابل تیم مقاومت گلساپوش یزد قرار گرفت که با نتیجه پنج بر چهار حریف خود را شکست داد.

هر دو تیم با شش امتیاز به مرحله نهایی این مسابقات رسیده بودند که تیم پارس جنوبی بوشهر با پیروزی در این مسابقه عنوان قهرمان سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ساحلی را کسب کرد.

برای تیم پارس جنوبی در این دیدار مصطفی کیانی دو گل، نصرالله شاهمرادی دو گل و علی میرشکاری یک گل به ثمر رساندند.

محمدامین زاده، محمدحسین ناظم، جواد علیزاده و محمد علی مختاری نیز چهار گل تیم گلساپوش یزد را در این مسابقه به ثمر رساندند.

علی میرشکاری بازیکن تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر با ۱۶ گل به عنوان آقای گل این مسابقات معرفی شد.

در بازی سختی پیروز شدیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان تیم پارس جنوبی بوشهر خصوصاً بازیکنان جوان تیم در طول فصل تلاش‌های زیادی را داشتند و امشب به حق خود دست یافتیم.

محمد میهن دوست، تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر را شایسته کسب عنوان قهرمانی دانست و اضافه کرد: بازیکنان امشب با تمام وجود بازی کردند و یک برد ارزشمند را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه تیم ما در این مسابقه از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کرده است، ادامه داد: استفاده مناسب از فرصت‌ها باعث شد تا برای هفتمین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر افزود: باید تلاش کنیم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد و در فصل‌های آینده نیز این قهرمانی‌ها را ادامه دهیم.

پارس جنوبی بوشهر از فرصت بهتر استفاده کرد

سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد نیز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک قهرمانی تیم بوشهری اظهار داشت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند ولی با اختلاف یک گل بازی را به حریف واگذار کردیم.

مهدی میرشمسی با اشاره به سطح بالای بازی فینال مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ادامه داد: بازیکنان ما جانانه بازی کردند و به آنها خداقوت می‌گویم و در این بازی بازیکنان با تمام وجود باری کردند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر از فرصت‌های خود بهتر استفاده کردند، افزود: این فرصت‌طلبی باعث شد تا تیم بوشهر به عنوان قهرمانی مسابقات دست یابد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با اشاره به شرایط اقتصادی این تیم تصریح کرد: تیم ما نیز تحت تأثیر شرایط کشور، امسال به خوبی حمایت نشد.

این قهرمانی حاصل یک سال تلاش است

کاپیتان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی نیز گفت: برای دستیابی به این قهرمانی یک سال تلاش کرده‌ایم و بازیکنان ما کار بسیار سختی را در این یک سال داشته‌اند و قهرمانی به سادگی محقق نمی‌شود.

مسلم مسیگر با اشاره به اینکه فصل قبل مسابقات نیز شایسته کسب عنوان قهرمانی بودیم، اضافه کرد: در فصل قبل در چند بازی راحت بازی را از دست دادیم و نتوانستیم قهرمان شویم.

وی تاکید کرد: امسال با همت بازیکنان توانستیم جام قهرمانی را به بوشهر برگردانیم که برای ما جای خوشحالی بسیار زیادی دارد.

به گزارش اقتصادآینده نیوز پارس جنوبی بوشهر با این پیروزی برای هفتمین بار موفق به کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی شد. این تیم پنج بار مقام دوم و یک بار هم مقام سوم را کسب کرده است.

مقاومت گلساپوش یزد تا کنون دو مقام اولی، سه مقام دومی و سه مقام سومی را کسب کرده بود. گلساپوش امشب برای چهارمین بار نایب‌قهرمان شد.

در فصل گذشته گلساپوش به قهرمانی رسیده و پارس جنوبی بوشهر دوم شده بود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید