کد خبر: 249378
۰
۰
نسخه چاپی

مراسم قرعه‌‏کشی هشتمین دوره جشنواره حساب‌‏های قرض‌‏الحسنه بانک اقتصادنوین برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی جوایز هشتمین دوره جشنواره حساب‌‌های قرض‌‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین روز چهارشنبه بیست و سوم مهرماه 1399 در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

مراسم قرعه‌‏کشی هشتمین دوره جشنواره حساب‌‏های قرض‌‏الحسنه بانک اقتصادنوین برگزار شد

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین ؛ این مراسم با حضور اعضای هیئت نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها متشکل از نمایندگان دادستان کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نیز اعضای هیئت‌مدیره، مدیران ارشد و تنی چند از روسای شعب بانک اقتصادنوین، برگزار شد.

در هشتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین که با هدف ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه برگزار شد به‌پاس قدردانی از مشتریان نیک‌اندیش، 10 جایزه یک میلیارد ریالی، 20 جایزه 500 میلیون ریالی و 50 جایزه 100 میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر برای اعطا به سپرده‌گذاران واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی این دوره در نظر گرفته شد. اسامی برندگان پس از طی مراحل قانونی متعاقبا از طریق تارنمای بانک اقتصادنوین به نشانی www.enbank.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است، جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین از هجدهم فروردین‌ماه آغاز و تا هجدهم مهرماه سال جاری ادامه داشت که مورد استقبال هم‌وطنان و مشتریان عزیز قرار گرفت.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید