اجرای طرح پازل همدلی و چند خبر کوتاه از استان اصفهان

کاشان

رئیس اداره بهزیستی کاشان از اجرای طرح پازل همدلی با هدف تامین نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموزان زیر پوشش در این شهرستان خبر داد.

ام‌البنین متقی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: همراه با ادارهای بهزیستی سایر نقاط، کاشان نیز در راستای حمایت و رسیدگی به دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش در ذیل پویش بزرگ «ایران همدل» نسبت به اجرای پویشی با عنوان «پازل همدلی» اقدام می‌کند.

وی افزود: در این پویش، پازل نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه در سطح کشور (که در نقشه هر استان هم نمادهای میراث فرهنگی و هنری آن استان در ابعاد ۳۰*۲۰ متر نقش بسته است) برای مردم خیر و نوع‌دوست که قصد حمایت و مشارکت دارند، تدارک دیده شده است.

رئیس اداره بهزیستی کاشان بیان کرد: مردم خیر و نوع‌دوست می‌توانند نسبت به خرید هر قطعه پازل به مبلغ ۱۰۰ هزار ریال، در تامین نوشت‌افزار و وسایل مدرسه دانش‌آموزان زیر پوشش در این شهرستان مشارکت نمایند.

وی اضافه کرد: کسانی که قصد مشارکت دارند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی پازل همدل نسبت به تکمیل مشخصات و انتخاب استان و شهرستان اقدام و با خرید چند قطعه از این پازل به دانش‌آموزان نیازمند منطقه در زمینه تهیه لوازم التحریر کمک کنند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نایین

فرمانده انتظامی نایین از کشف ۲ قبضه سلاح غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرگرد هادی کیان‌مهر در این زمینه اظهار داشت: ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان نایین در اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز اطلاع یافتند که ۲ نفر اقدام به نگهداری سلاح غیرمجاز می‌کنند که هماهنگی لازم برای بازرسی از منزل آنها انجام شد.

وی افزود: بیش از ۶۶ گرم سوخته و چهار گرم شیره تریاک به همراه ۲ قبضه سلاح غیرمجاز در بازرسی بعمل آمده از این ۲ واحد مسکونی کشف شد.

وی بیان کرد: ۲ نفر در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدام‌های قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی نایین یادآور شد: اطلاع به‌هنگام این گونه مسائل و دیگر موضوع‌های مشکوک به پلیس از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موجب افزایش سرعت عمل پلیس در کشف و پیشگیری از وقوع جرایم دارد.

شهرستان نایین با بیش از ۳۹ هزار نفر جمعیت، در فاصله ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

آران و بیدگل

 خیر آران و بیدگلی برای تکمیل بیمارستان ثامن الحجج این شهرستان ۱۶ میلیارد ریال کمک کرد.

 یک خیر اهل آران و بیدگل در آیینی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان مبلغ ۱۶ میلیارد ریال کمک نقدی برای تکمیل بیمارستان ثامن الحجج آران وبیدگل را به دانشگاه علوم پزشکی کاشان تحویل داد.

بیمارستان ثامن الحجج آران و بیدگل با هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا، ۵۶ تخت و پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در دست ساخت است.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارند.

منبع: ایرنا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید