کد خبر: 249560
۰
۰
نسخه چاپی

توسعه زیرساخت‌های تأمین و توزیع گازمایع در سیستان و بلوچستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، کرامت ویس‌کرمی پس از بازدید از تاسیسات و ستاد این منطقه، در نشستی با حضور برخی مدیران ستادی و مدیرعامل شرکت پرسی ایران‌گاز، موضوع گازمایع را مهم برشمرد و افزود: با توجه به اینکه ۷۲۰ هزار خانوار مصرف‌کننده گاز مایع در سیستان و بلوچستان وجود دارد و ۸۰ درصد بازار فروش این فرآورده در اختیار شرکت پرسی ایران‌گاز است، لازم است پیگیری‌ها و همکاری‌های مستمر برای تأمین و توزیع به‌موقع آن انجام شود. 

وی با اشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل گازمایع که با افزایش کشنده‌های جاده‌ای و واگن‌های حمل ریلی ازسوی شرکت پرسی ایران‌گاز انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه مشکلی در زمینه تأمین و توزیع گازمایع در فصل سرما وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از پیگیری‌های مستمر استاندار و معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

حمیدرضا حدادی، مدیرعامل شرکت پرسی ایران‌گاز کشور نیز در این نشست ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور، استاندار و مدیران استانی سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های جدی و مستمر مسئولان استان و اضافه کردن ۱۱ کشنده به ناوگان حمل و نقل، مشکل ذخیره‌سازی و تامین موجودی گازمایع برطرف شده است و از طرفی با اعطای تسهیلات خرید نیسان، مشکل توزیع گاز مایع درب منازل نیز حل می‌شود.

وی افزود: با اجاره و به‌کارگیری ۲۰ کشنده و مجوز واردات واگن‌های دست دوم مشکل ناوگان حمل و نقل گاز مایع پرسی ایرانگاز در سیستان و بلوچستان و دیگر استان‌ها حل می‌شود.

مدیرعامل شرکت پرسی ایران‌گاز ادامه داد: با اجرای طرح توزیع سبدی گازمایع از سوی پرسی ایران‌گاز با رعایت استانداردها در ۲۰ نقطه شهر زاهدان و توسعه ناوگان درون شهری وضع توزیع، مطلوب می‌شود.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید