کد خبر: 249665
۰
۰
نسخه چاپی

برکات وقف در جامعه تبلیغ و ترویج شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله مصطفی علما عصر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه استان به مناسبت دهه وقف، اظهار کرد: وقف میراث جاودانه انسان‌های بزرگی است که با چشمان مهربان به دنیا نگاه می‌کردند.

وی یکی از تدابیر و مدیریت‌های حکومت اسلامی را مسئله وقف دانست و بیان کرد: مسئله وقف از زمان امیرالمومنین تا به امروز وجود داشته و به دلیل خیر و برکت، مورد استقبال مردم و خیران بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: وقف در جهت امور و کارهای مختلفی تدبیر و ترویج شده که یکی از این امور کمک به نیازمندان و قشر آسیب پذیر جامعه است.

آیت الله علما با اشاره به اجرای طرح کمک‌های مومنانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اجرای این طرح در جامعه، خیران و نوع دوستان را در سراسر کشور به میدان آورد و این مهم است که این خدمت، شور و ایثار مومنانه شامل همه نیازمندان جامعه شده است.

وی با بیان اینکه تعداد موقوفات استان کرمانشاه بیشتر از سایر استان‌ها است، تاکید کرد: وقف خدمتی است که بر حسب زمان و شرایط ایجاد می‌شود که اصل آن ماندگار است و باید برکات و خیرات وقف در جامعه تبلیغ و ترویج شود.

امام جمعه کرمانشاه به گزارش عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون اشاره کرد و گفت: کمک ۴۰ میلیارد ریالی و حمایت‌های مختلف از نیازمندان یکی از مدیریت‌های جهادی این سازمان است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید