کد خبر: 249756
۰
۰
نسخه چاپی

همه باید از فکری حمایت کنیم/ استقلال رنگ آرامش نمی بیند مگر...

مهدی فنونی زاده در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان تغییرات زیادی در تیم خود داشتند هم در بخش کادر مدیریتی و هم بخش کادر فنی. امیدوارم این تغییرات بتواند به سود استقلال به پایان برسد. حالا وقت آن است که همه از کادر فنی جدید حمایت کنیم و اجازه ندهیم اتفاقاتی که در گذشته برای استقلال رخ داده دوباره به وقوع بپیوندد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اعتراض هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به عملکرد وزارت ورزش، اظهار داشت: نزدیک به ۵ سال است که هواداران استقلال به این موضوع معترض هستند. متأسفانه در این ۵ سال کسی به استقلال کمک نکرد و این تیم شرایط سختی را سپری کرد.

فنونی زاده گفت: حالا می‌بینیم هواداران پرسپولیس که ۴ سال مشکلی نداشتند امروز با کوچک‌ترین اتفاقاتی که در تیمشان رخ داده دست به اعتراض زدند. این نشان دهنده آن است که وزارت ورزش باید این دو تیم را از زیر سایه خود خارج کرده و به بخش خصوصی واگذار کند.

وی ادامه داد: البته علت این را که وزارت ورزش دست به چنین کاری به طور رسمی می‌زند را نمی دانم. هر سال می‌شنویم که می‌گویند تا پایان سال سرخابی‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شوند اما هرگز این رویا به واقعیت نزدیک هم نشد.

هافبک سابق استقلال در مورد حضور جمعی از پیشکسوتان استقلال به مجلس شورای اسلامی و گلایه آنان به خاطر شرایط استقلال به نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: این کار باید زودتر صورت می‌گرفت. اگرچه امیدی نداریم که توفیقی حاصل شود اما حداقل مجلسی‌ها متوجه شوند که آبی پوشان در این سال‌ها چه سختی‌هایی تحمل کردند و سکوت تنها جواب برای آنها بوده است. در این سالهای اخیر، هواداران استقلال بیشترین ضربه‌ها را پذیرفتند. در روزهایی که تیمشان نتایج خوبی کسب می‌کرد یک باره سرمربی عوض می‌شود و تیم دچار بحران شده و از قهرمانی دور می‌شود.

فنونی زاده گفت: امیدوارم این نشست پیشکسوتان با مجلسی‌ها سرانجام خوبی داشته باشد. شاید این آخرین راه برای این بود که مجلسی‌ها هم شرایط این روزهای استقلال را بهتر بشناسند و بدانند این تیم چقدر مورد بی مهری و بی محبتی قرار گرفته است.

وی در مورد قرعه کشی لیگ بیستم و دربی که قرار است در هفته هشتم برگزار شود، اظهار داشت: زمان زیادی تا شروع بازی‌ها باقی نمانده. کادر فنی استقلال باید چند بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار دهد تا با یک آمادگی نسبی بتواند لیگ را با پیروزی شروع کند. در مورد دربی هم باید بگویم هفته هشتم تا دهم بهترین زمان برای این بازی است. تقریباً تیم‌ها به درک متقابل رسیده و می‌توانند یک بازی خوب را از خود به نمایش بگذارند.

هافبک سابق استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا با شرایط کنونی، امیدی به آینده استقلال دارید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: با توجه به تغییراتی که در استقلال به وجود آمده به آینده آن خوشبینم. امیدوارم کادر فنی جدید که همگی از باتجربه‌های استقلال هستند بتوانند این تیم را به شرایط آرمانی رسانده و دل هواداران را خوشحال کنند خصوصاً اینکه پرویز مظلومی و صمد مرفاوی از تجربه بالایی در امر مربیگری برخوردارند و می‌توانند در این مورد به محمود فکری کمک‌های فوق العاده ای انجام دهند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید