کد خبر: 249959
۰
۰
نسخه چاپی

بانک را به خانه شما آوردیم

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خدمات مختلفی را ارائه می‌کند تا مشتریان بتوانند از طريق آن صفر تا ۱۰۰ عمليات بانکي خود را بدون حضور در شعبه و به‌صورت غيرحضوري انجام دهند.

بانک را به خانه شما آوردیم

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از  روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانکداری الکترونیکي در سال‌هاي اخير پيشرفت چشمگيري در ايران داشته و اكنون خدمات بانكي از طرق دستگاه‌ها و كانال‌هاي مختلف قابل دريافت است. با اين حال به نظر مي‌رسد در برهه گذر از بانكداري الكترونيكي به بانكداري ديجيتالي قرار داريم.
وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در سند «بانکداري آينده و تحول ديجيتالي» تأکيد کرده است: در اقتصاد هوشمند، نيازي به حضور بانک‌هاي بزرگي به لحاظ ابعاد فيزيكي نيست و بانك‌ها از طريق در دسترس قرار دادن خدمات در هر جايي و در هر زماني به اقتصاد و جامعه كمك مي‌كنند. البته اين مهم، مستلزم تحول بانكداري متناسب با رشد فناوري است تا زمينه تحقق و توسعه اقتصاد هوشمند را فراهم سازد.
به یک معنا می‌توان گفت در بانکداری دیجيتالي ديگر مانند بانکداري الکترونيكي مشتري به شعبه يا محل استقرار ماشين بانكي مراجعه نمي‌كند، بلكه سعي بر اين است كه خدمات بانكي در محل حضور مشتري ارائه شود. به همين علت نيز ارائه خدمات بانكي از طريق دستگاه‌هاي در اختيار مشتري در اولويت قرار مي‌گيرد. بانك مهر ايران نيز در همين راستا سعي كرده گستره خدمات بانكي را كه ارائه مي‌كند تا حد ممكن در اين محدوده تعريف كند.
در خانه افتتاح حساب کنید، کارت بانکی برایتان می‌آوريم
افتتاح حساب آنلاین خدمتی است که بانک مهر ایران آن را از طریق وب‌سايت و نرم‌افزار همراه بانک خود در اختيار مشتريان قرار داده است. در اين روش مشتري بدون نياز به شعبه و در هر ساعت از شبانه‌روز، افتتاح حساب خود را انجام داده و کارت بانكي نيز به آدرسي كه وي تعيين مي‌كند ارسال مي‌شود.
برای این کار تنها لازم است که مشتری وارد وب‌سایت بانک مهر ايران به آدرس اينترنتي www.qmb.ir شده و از طريق پنجره «بانکداري الكترونيك» و سپس بخش «سامانه‌هاي آنلاين» گزينه «سامانه افتتاح حساب آنلاين» را انتخاب كند و باقي مراحل را مطابق توضيحات ارائه شده طي كند. همچنين مشتريان مي‌توانند از طريق همراه بانك «مهريران» اين كار را انجام دهند.
درخواست تسهیلات آنلاین
پس از افتتاح حساب بانکی یکی از خدمات اصلی که مورد نياز مشتريان است، دريافت تسهيلات است. بانک مهر ايران در سال گذشته بيش از دو ميليون و ۳۰۰هزار فقره تسهيلات به مشتريان خود پرداخت كرده و در سال جاري نيز براي پرداخت سه ميليون تسهيلات برنامه‌ريزي كرده است. براي اينكه زحمت مراجعه به شعبه از روي دوش مشتريان بانك مهر ايران برداشته شود، آن‌ها مي‌توانند فرآيند درخواست تسهيلات را از طريق وب‌سايت بانك دنبال كنند.
افراد می‌توانند در وب‌سایت بانک از طریق پنجره «بانکداری الکترونيک» و بخش «سامانه‌هاي آنلاين»، گزينه سامانه تسهيلات آنلاين را انتخاب كرده و مطابق توضيحات ارائه شده، فرآيند را دنبال كنند. تا زمان دريافت وام، مشتري تنها يك بار و براي ارائه تضامين به شعبه بانك مراجعه مي‌كند و ديگر خبري از پر كردن فرم‌هاي متعدد كاغذي نيست. به‌زودي قابليت درخواست تسهيلات از طريق همراه‌بانك «مهريران» نيز ارائه خواهد شد.
احراز هویت آنلاین سجام
در سال جاری بازار سرمایه با اقبال مواجه شد و عده زیادی از هموطنان نسبت به دريافت کد بورسي اقدام کردند و اين روند کمابيش ادامه دارد. يکي از مراحلي كه نياز است فرد براي دريافت كد بورسي بگذراند، احراز هويت سجام است. براي اين كار شخص بايد به دفاتر پيشخوان دولت مراجعه كند. بانك مهر ايران با ارائه خدمت احراز هويت آنلاين سجام، هموطنان را از مراجعه به دفاتر پيشخوان دولت بي‌نياز كرده است. اين خدمت مختص مشتريان بانك نيست و همه متقاضيان مي‌توانند از آن استفاده كنند.
می‌توان این خدمت را از طریق در بخش احراز هویت الکترونيکي وب‌سايت سجام به آدرس https://sejam.qmb.ir/sejam دريافت يا با استفاده از همراه‌بانک مهريران نسبت به احراز هويت آنلاين سجام اقدام کرد.

کارت هدیه آنلاین
دریافت کارت هدیه مستلزم مراجعه به شعب بانکی یا ماشين‌هاي بانکي مخصوص ارائه کارت هديه است. اما بانك مهر ايران كار را آسان كرده و مي‌توانيد از طريق همراه‌بانك مهريران نسبت به ارسال هديه براي دوستان خود اقدام كنيد. طرح كارت هديه و پيام آن توسط شما انتخاب مي‌شود و لينك ان از طريق يك پيامك براي فرد مورد نظر شما ارسال مي‌شود. پس از اين فرد با وارد كردن شماره شباي خود كه مي‌تواند متعلق به حسابش در هر يك از بانك‌ها باشد، مبلغي را كه شما در نظر گرفته‌ايد، دريافت مي‌كند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید