حجت الاسلام معتمدی تاکید کرد؛

لزوم تلاش برای توسعه فرهنگی استان اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جلسه شورای معاونین اداره کل گفت: ما در جایگاه تصمیم گیری و برنامه ریزی فرهنگی استان لازم است برای توسعه فرهنگی در سطح جامعه تلاش کنیم.

لزوم تلاش برای توسعه فرهنگی استان اصفهان

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تبریک حلول ماه ربیع و آرزوی قبولی عزاداری‌ها در دو ماه محرم و صفر گفت: در روایتی از امام رضا علیه السلام که از قول خداوند تبارک و تعالی فرمودند کلمه لااله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی و بعد در ادامه ولایت ائمه اطهار علیهم السلام را شرط پذیرش آن دانستد متوجه اهمیت و جایگاه ولایت در کنار اصل توحید می‌شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ولایت پذیری یعنی در پذیرش ولایت رسول الله صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام قرار گرفتن تصریح کرد: تقویت قدرت دفاعی، اقتصادی و فرهنگی کشور به صورت توامان باعث پیشرفت کشور خواهد شد و ما در جایگاه تصمیم گیری و برنامه ریزی فرهنگی استان لازم است برای توسعه فرهنگی در سطح جامعه تلاش کنیم ، وی با تاکید بر لزوم شناخت وظیفه به عنوان مقدمه‌ای برای عمل به آن به گزارش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد اشاره و خاطرنشان کرد: نجف آباد یکی از شهرستان‌هایی است که از لحاظ کیفی بسیار فعال بوده و مسئولان شهرستان نیز همواره رئیس اداره نجف آباد را مورد حمایت قرار دادند.

حجت الاسلام معتمدی در ادامه با اشاره به برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان در خصوص برگزاری این جشنواره نکاتی را یادآور و در ادامه پیرامون هفته کتاب و کتابخوانی و نیز دو سالانه کتاب بر لزوم بهره‌مندی از مشارکت فکری اتحادیه‌ها و صنوف مرتبط با کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.

در ابتدای جلسه سید حسن لوح موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد گزارشی از فعالیت‌های این اداره بیان و ادامه جلسه سایر اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

خاطرنشان می‌شود، جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین 27 مهرماه در دفتر مدیرکل برگزار شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید