کد خبر: 249984
۰
۰
نسخه چاپی

ضرورت جذب سرمایه‌گذار و افزایش جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سیستان و بلوچستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، علی اصغر عباسی در بازدید از منطقه زاهدان، ضمن قدردانی از تلاش کارکنان منطقه به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، نگاه مسئولان به سیستان و بلوچستان را نگاهی ویژه خواند و به نیاز منطقه برای توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی اشاره کرد.

وی افزود: افزایش جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در منطقه زاهدان ضروری است و باید برای جذب سرمایه‌گذار اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام و بخش خصوصی از مزایای احداث جایگاه مطلع شود.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در زمینه تأمین نیروی انسانی و اصلاح ساختار سازمانی منطقه نیز گفت: اصلاح ساختار سازمانی به‌منظور همراهی و مساعدت با منطقه در حال اجراست و برای حل کمبود نیرو از نیروهای دیگر مناطق و سربازان امریه استفاده می‌شود.

احمد اکبری، مدیر تأمین و توزیع فرآورده نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این نشست به طرح‌های در دست اقدام از جمله تأمین فرآورده از طریق توسعه حمل ریلی و افزایش مخزن‌دار از منطقه هرمزگان و طرح‌های تشویقی برای جذب نفتکش اشاره کرد.

همچنین موارد و مسائلی از سوی معاونان و رؤسای واحدهای منطقه مطرح شد که کندی و قطعی سامانه سدف، کمبود منابع سیستمی از جمله سرورهای شبکه و پهنای باند اینترنت، کمبود ناوگان حمل‌ونقل فرآورده و دیگر مشکلات نفتکش‌های حمل فرآورده، کمبود منابع انسانی و سمت‌های بلاتصدی و حذف‌شده از جمله مشکلات مطرح در این نشست بود.

بر پایه این گزارش، در این بازدید کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز حضور داشت که پس از بازدید و بررسی مسائل پیش روی منطقه، با همراهی مدیر عامل شرکت پرسی ایران‌گاز و مدیر منطقه زاهدان با استاندار سیستان و بلوچستان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید