تکمیل 5 کیلومتر اول باند دوم محور مبارکه بروجن تا قبل از زمستان

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مبارکه ؛ فرماندار شهرستان مبارکه  در جلسه شورای ترافیک  شهرستان خبر داد: ان شالله تا قبل از رسیدن فصل زمستان ، 5 کیلومتراول از باند دوم محور مبارکه-بروجن حدفاصل سه راهی طالخونچه تا شهر علامه مجلسی براساس زمان بندی پروژه ، به بهره برداری خواهد رسید.
اصغر هدایت با اشاره به افزایش  آمار تلفات حوادث جاده ای نسبت به شش ماهه نخست سال گذشته گفت : در جاده های برون شهری ، 5 نقطه حادثه خیز شناسایی شده است که مشکلات 4نقطه برطرف گردیده و عملیات محور مبارکه-بروجن نیز به عنوان خطرناکترین نقطه در حال انجام است ،وی در ادامه با بیان اینکه 90درصد از اصلاحات ترافیکی شهر مبارکه انجام شده تصریح کرد : با توجه به اهمیت ترافیک شهری باید با یکپارچه سازی اطلاعات  دستگاه های ذیربط واجرایی کردن طرح کاهش تصادفات، آمار تلفات جانی جاده ها را به شدت کاهش داد.
فرماندار مبارکه همچنین افزود: با توجه به وجود بزرگترین پایانه باربری استان در شهرستان مبارکه ، شرکت فولاد مبارکه در حوزه حمل و نقل جاده ای دارای مسئولیت مستقیم است و بایستی در حل مشکلات جاده ها ، همکاری های لازم را داشته باشد.
گفتنی است ؛ در پایان این جلسه از زحمات اقای کیوان رحیمی تقدیرو اقای سرکانی به عنوان مدیر جدید اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای مبارکه معرفی گردید.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید