محمودزاده خبر داد:

بهره برداری از نیروگاه خورشیدی امامزاده علی‌ابن باقر (ع)/تجلیل از مدافعان سلامت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: به مناسبت دهه مبارک وقف نیروگاه خورشیدی امامزاده علی‌ابن باقر (ع) در شهرستان کاشان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از نیروگاه خورشیدی امامزاده علی‌ابن باقر (ع)/تجلیل از مدافعان سلامت

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان، مسلم محمودزاده در خصوص برنامه‌‌های دهه وقف در شهرستان کاشان اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا همه برنامه‌های دهه وقف امسال را تحت تاثیر قرار داده است و از این رو تعداد محدودی برنامه در این دهه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این شرایط همه برنامه‌های اوقاف کاشان در بقاع متبرکه به صورت مجازی برگزار شده است، افزود: بر این اساس مراسم رحلت پیامبر اکرم(ص)ف شهادت امام حسین مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در همه بقاع متبرکه شهرستان به صورت مجازی برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان به برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه وقف اشاره کرد و گفت: همچنین ایستگاه همه واقف باشیم نیز در اداره اوقاف و امور خیریه کاشان راه‌اندازی شده است ، وی رونمایی از کلیپ وقف و طرح احسان ماندگار را نیز از دیگر برنامه‌های اوقاف کاشان به مناسبت دهه وقف اعلام کرد و افزود: همچنین در این دهه از مدافعان سلامت شهرستان کاشان تجلیل خواهد شد.
محمودزاده دیدار با امام جمعه کاشان را از دیگر برنامه‌های دهه وقف در کاشان دانست و ادامه داد: همچنین در این هفته غبارروبی و عطرافشانی امامزاده سلطان میراحمد (ع) را خواهیم داشت ، وی بهره برداری از نیروگاه خورشیدی امامزاده علی‌ابن باقر (ع) در شهرستان کاشان را از دیگر برنامه‌های اوقاف کاشان در دهه وقف امسال اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذار این پروژه نیز خود اوقاف بوده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تجلیل از کارکنان اداره اوقاف را از دیگر برنامه‌های دهه وقف در کاشان اعلام کرد و گفت: نشست تخصصی حوزه وقف نیز در اداره اوقاف کاشان برگزار خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید