برگزاری نوزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان

نوزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان برگزار شد.

برگزاری نوزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حیدر قاسمی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان در نوزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان نیز با اشاره به دستور جلسه بر لزوم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم برای استفاده از ماسک تاکید کرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان اصفهان به اثرگذاری تولید اخبار مفید و آگاهی بخش برای جلوگیری از شیوع اخبار ناصحیح و شایعات اشاره کرد و افزود: پیام خوب اگر توسط پیام رسان خوب در زمان خوب بیان شود به صورتی که دقیق و جذاب باشد بدون شک مورد اقبال مردم قرار خواهد گرفت ، وی با تاکید بر لزوم امیدبخشی به مردم خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به شایعات فضای مجازی لازم است تصمیماتی اتخاذ شود و این مهم در کارگروه فضای مجازی استان پیگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی دبیر شورای اطلاع رسانی استان اصفهان نیز در این جلسه به بررسی مصوبات جلسه قبل و بیان دستور جلسه در خصوص بررسی عوامل موثر در تاثیرگذاری پیام که منجر به تغییر رفتار مردم در موج سوم کرونا شود، پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: شورای اطلاع رسانی بین دستگاه‌ها و رسانه‌ها در حال ایفای نقش بوده که لازم است در این خصوص با همگرایی و هم‌افزایی برنامه ریزی بهتر و دقیق‌تری صورت بگیرد.

در ادامه جلسه سایر اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون دستور جلسه پرداختند و جلسه با مصوباتی به تمام رسید.

خاطرنشان می‌شود،  نوزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با حضور اعضا و سایر مدعوین 28 مهر در استانداری اصفهان برگزار شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید