کد خبر: 250063
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

به مناسبت هفته نيروي انتظامي صورت گرفت؛ دیدار فرماندار قدس با فرمانده نيروي انتظامي شهرستان

به مناسبت هفته نيروي انتظامي فرماندار قدس به همراه جمعی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ديدار و گفتگو کردند.

به مناسبت هفته نيروي انتظامي صورت گرفت؛ دیدار فرماندار قدس با فرمانده نيروي انتظامي شهرستان

به گزارش اقتصادآینده وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، به مناسبت هفته نيروي انتظاميفرماندار قدس به همراه  معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری،  بخشدار مرکزی با فرمانده نیروی انتظامی  شهرستان ديدار و گفتگو کردند.
 
لیلا واثقی فرماندار قدس  ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي و گراميداشت ياد و خاطره شهداي عرصه تأمين نظم و امنيت، با اشاره به يکي از مهمترين مؤلفه هاي پيشرفت كشور، بیان کرد: وجود امنیت يکي از مهمترين مؤلفه هاي پيشرفت كشور است، نیروی انتظامی ضمن برخورداری از اقتدار و صلابت مثال زدنی، همواره در کنار مردم و حافظ جان و مال مردم بوده است و برای تحقق این وظیفه سنگین و مهم با همه توان و جدیت تلاش می کند.
 
وی همچنین هفته نيروي انتظامي را فرصتي براي ارتباط بيشتر، بخش هاي مختلف جامعه با پليس دانست و گفت : همراهی و همدلی پرسنل نیروی انتظامی با مردم و مسئولین منجر به عملکرد بهتر آن ها شده است، هفته نیروی انتظامی نیز فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با خدمات این نیروی زحمتکش و خدوم می باشد.
 
فرماندار قدس ضمن ابراز رضایت از عملکرد نيروي انتظامي در شهرستان، افزود:  ماموران جان بر کف نیروی انتظامی با هوشیاری و بر اساس قانون اقدامات خود را انجام می‌دهند تا مردم همواره در آرامش زندگی کنند چراکه امنیت و آرامش در جامعه برقرار باشد.
 
گفتنی است، در پایان از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس  با اهدای لوح تجلیل شد.