کد خبر: 250378
۰
۰
نسخه چاپی

ترمینال‌های کرج با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال بهسازی می‌شوند

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح دو فوریتی ساماندهی و بهسازی ترمینال های کرج خبر داد و گفت: ترمینال‌های کرج با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال بهسازی می‌شوند.

ترمینال‌های کرج با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال بهسازی می‌شوند

البرز-فراهانی-اقتصادآینده:

مهدی حاجی قاسمی  در خصوص لایحه دو فوریتی ساماندهی پایانه های کلان‌شهر کرج، اظهار کرد: با وجود حجم قابل توجه ترددهای درون شهری و بین شهری از کرج وضعیت پارک سوارها زیبنده و در شان این کلان شهر نیست.
 

وی با  اشاره به بازدید از پایانه شهید کلانتری و شهید سلطانی، گفت: روزانه مسافران زیادی از طریق ترمینال ها به نقاط مختلف شهر تردد می‌کنند و یا از شهرهای دیگر وارد این ترمینال ها می‌شوند که از لحاظ جایگاه نشستن مسافران و عدم فضای موجود پایانه و عدم محیطی مناسب برای مسافران در  وضعیت مناسبی قرار ندارد.
 

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: لایحه دو فوریتی بهسازی و بازسازی ترمینال های کرج با  اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در صحن علنی شورای شهر کرج با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید و مقرر شد مرمت پایانه شهید سلطانی و شهید کلانتری کرج با استانداردهای روز  انجام شود.
 

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج بر تکریم ارباب رجوع و ارتقای خدمات رسانی به مسافران و بر بسترسازی ایمن در حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: این مهم از اقدامات ضروری در سطح شهر کرج است که ضرورت دارد با توجه به عمر کوتاه باقیمانده از شورای دوره پنجم این طرح هر چه سریعتر عملیاتی و تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.
 

حاجی قاسمی با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت‌ها و اصلاح شرایط پایانه های این کلان‌شهر از اولویت‌هاست، یادآور شد: رضایت مسافران از جانمایی ایستگاه ها و پایانه های مسافربری و سرویس دهی مناسب اتوبوس های شهری و درون شهری از اولویت های مهم مدیریت شهری شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید