کد خبر: 250744
۰
۰
نسخه چاپی

تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی برای مبارزه با کرونا در کرمانشاه

حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به شیوع موج جدید بیماری کرونا و افزایش تعداد مبتلایان و وضعیت بحرانی پیش آمده، اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با عنوان استان پیشرو قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی را در لبیک به فرمان رهبر انقلاب تشکیل داد.
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، قرارگاه شهید سلیمانی از روز ۱۳ آبان ماه به صورت میدانی وارد عمل شده و تا سالروز شهادت سردار سلیمانی در میدان خواهند بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به حوزه فعالیت قرارگاه شهید قاسم سلیمانی، تصریح کرد: فرماندهی این قرارگاه را حجت الاسلام فتح الهی بر عهده دارد و علاوه بر انجام کارهای تبلیغاتی، کمک به کادر درمان و یاری رساندن به مستضعفان از دیگر وظایفی است که برای این قرارگاه تعریف کرده‌ایم.
وی با تاکید به در نظر گرفتن شرایط موجود، گفت: همه باید دست به دست یکدیگر داده و در این راه از ظرفیت‌های مجموعه‌های بسیج مردمی و دانشجویی، قرارگاه کربلا، انجمن‌های اسلامی، قرارگاه فاتحین، جامعه زنان، روحانیون و بازاریان استفاده شود.
احمدی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا طلاب و داوطلبان مردمی در بیمارستان‌های گلستان و فارابی، غسالخانه باغ فردوس، شناسایی ۹ هزار و ۸۰۰ خانواده نیازمند و ضدعفونی محلات حضور یافتند و کارهای بزرگی انجام دادند.
وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی تعطیلی ندارد و در هر بحرانی با تمام ظرفیت به میدان می‌آید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانش با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌های بیگانه در خصوص حاشیه‌سازی برای سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: حجت الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را ندارد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید