کد خبر: 250745
۰
۰
نسخه چاپی

دوره یک روزه طلایه داران گام دوم در رشت برگزار شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد لطیفی عصر دوشنبه در حاشیه این دوره با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان تشکل امین نامیده شده است، گفت: این بیان وظیفه ما را در این مجموعه سنگین‌تر می‌کند و باید تلاش کنیم اتفاقات بسیار خوبی رقم بخورد.

لطیفی نظارت رهبر معظم انقلاب و حضور نیروهای انقلابی را از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این اتحادیه عنوان کرد و افزود: پرورش یافته‌های این نهاد انقلابی متفاوت هستند لذا دانش آموزان ذیل انجمن‌های اسلامی در مدارس باید نسبت به بقیه از لحاظ علمی و عقیدتی تفاوت داشته باشند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، با اشاره به اینکه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی باید از فرصت‌های خود استفاده لازم را ببرد، تصریح کرد: این دانش آموزان باید از این فرصت‌ها برای خودسازی و دیگر سازی استفاده کنند.

وی، نجات غریق بودن را از دیگر ویژگی‌های اعضای انجمن‌های اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب اعضای این مجموعه را نجات غریق خطاب کردند، لذا شما باید اول خودتان را مجهز کنید و بسازید تا بتوانید همسالان و هم کلاسی‌های خود را نجات دهید.

لطیفی با تأکید بر اینکه مسئول انجمن اسلامی مدرسه باید نخبه باشد، تصریح کرد: شما باید جز نخبگان مدارس خود بوده و از همه نظر در بالاترین سطح قرار داشته باشید.

دوره یک روزه طلایه داران گام دوم در رشت برگزار شد

حضور فعالانه دانش آموزان گرمابخش حرکت‌های انقلابی است

در ادامه حجت الاسلام سعید مهدوی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز با اشاره به پیچیده‌تر شدن نبرد بین حق و باطل با گذر زمان، گفت: دوره‌ای فرا رسیده است هم به جهت سو مدیریت و هم به جهت هجمه فرهنگی دشمن، حرکت‌های انقلابی حالت یخ زدگی و انجماد به خود می‌گیرد.

وی افزود: وجود فعالانه دانش آموزان در مدرسه خصوصاً برگزاری هیأت‌های مدرسه‌ای می‌تواند گرما بخش حرکت انقلابی اسلام ناب محمدی باشد.

لازم به ذکر است کارگاه لیگ کتابخوانی، نحوه برگزاری هیئت، تشکیل قرارگاه، ایده پردازی برای مناسبت‌های ملی و مذهبی بخش‌هایی از کلاس‌های این دوره بود.

دوره یک روزه طلایه داران گام دوم در رشت برگزار شد

تبیین برنامه‌های ملی محوری، آشنایی با سامانه‌های تشکیلاتی، برنامه ریزی برای گرامیداشت ۱۳ آبان از دیگر کلاس‌های دوره یک روزه طلایه داران گام دوم بوده و در این دوره از فعالان انجمن‌های اسلامی سال گذشته نیز تجلیل شد.

برگزاری آئین تحلیف مسئولان انجمن‌های اسلامی، قرائت دسته جمعی میثاق نامه با شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا و اهدای احکام مسئولیت از برنامه‌های دیگر دوره یک روزه طلایه داران گام دوم بود.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید