کد خبر: 250764
۰
۰
نسخه چاپی

مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام راه اندازی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز مرکز شبانه روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی ایلام ظهر روز دوشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان راه اندازی شد.

استاندار ایلام در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز هدف از راه اندازی آن را حذف بروکراسی اداری و گردشگری در ادارات دانست و اظهار کرد: راه اندازی این مرکز باعث می‌شود تا هر جا مانعی برای تولید و اشتغال و سرمایه گذاری باشد، در این مرکز مرتفع شود.

قاسم سلیمانی دشتکی، راه‌اندازی مرکز فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی را به عنوان اقدامی مهم از وزارت صمت برای تداوم امید به رونق و جهش تولید عنوان کرد و افزود: آغاز به کار این مرکز در کنار فعالیت‌های موثر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان این امکان را ایجاد می‌کند که به صورت مستمر و با همراهی و همکاری در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان واحدهای تولیدی و اقتصادی باشیم.

وی افزود: دستگاه‌های اصلی مانند صمت، محیط زیست، منابع طبیعی، اقتصاد و دارایی، تأمین اجتماعی، امور مالیاتی، امور آب و بانک‌ها باید نماینده تام الاختیار خود را به صورت تمام وقت در این دفتر مستقر کنند تا شاهد رفع مشکلات سرمایه گذاران در استان باشیم.

وی همچنین خواستار حضور ثابت نمایندگان دستگاه‌های منشاء تقاضای سرمایه گذاری شد و تاکید کرد: انتظار داریم با راه‌اندازی این مرکز مشکلات تولیدکنندگان که درگیر بروکراسی اداری هستند حل شود.

استاندار ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد در صورت پیگیری قوی از سوی مدیران و حضور کارشناسان مجرب و متخصص به صورت تمام وقت مشکلات حوزه تولید و صنعت ما در استان برطرف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز ضمن تشریح نحوه فعالیت این مرکز از دستگاه‌های عضو خواست تا نمایندگان ثابت برای عضویت در این مرکز که اختیارات قانونی داشته باشند معرفی کنند تا تصمیم گیری ها تسریع یابد.

رضا محمدرحیمی بیان کرد: استان ایلام دارای ۵۳۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید