کد خبر: 252330
۰
۰
نسخه چاپی

بستری ۴۲۹ نفر در بیمارستان های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش اقتصادآینده نیوز پرویز یزدان پناه ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در حال حاضر ۴۲۹ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و از این تعداد ۱۵۱ بیمار کرونایی قطعی داریم.

وی با بیان اینکه ۲۰ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند، از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۲۲۸ نفر خبر داد و گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ هم استانی بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند.

یزدان پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ هزار و ۶۸۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه تصریح کرد: روز گذشته ۴۶۲ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد با ۳۳ درصد، گچساران ۳۳ درصد، کهگیلویه ۱۶ درصد، لنده ۷ درصد و بهمئی ۶ درصد است.

وی افزود: لازم است در این شرایط بحرانی حتماً از ماسک استفاده شود، رعایت فاصله فیزیکی انجام شود، مردم در هیچ مراسمی شرکت نکنند.

دکتر یزدان پناه افزود: کرونا ویروس بسیار پیچیده است و نشانه‌های آن از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است، اما در اکثر افراد در ابتدا به صورت سرفه‌های خشک و تنگی نفس و تب بالا و در ادامه بدن دردهای پیچیده و علائم گوارشی از جمله اسهال و استفراغ، سردردهای ممتد و اختلال در حواس چشایی و بویایی و بیماری‌های عروقی بروز می‌کند.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید