کد خبر: 253662
۰
۰
نسخه چاپی

ویژه برنامه‌های هفته کتاب در کرمان تشریح شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام مصطفی گرجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه شاهد شیوع ویروس کرونا در میان همه اقشار مختلف جامعه هستیم اما برخی حرفه‌ها درگیری بیشتری دارند و خبرنگاران یکی از همین گروه‌ها هستند.

وی با بیان این مطلب که فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ایام شیوع ویروس کرونا پابرجا است، بیان داشت: این مجموعه فرهنگی متناسب با شرایط و نیاز جامعه برنامه ریزی و فعالیت می‌کند لذا یکی از بسترهای مهم فعالیت کانون‌های مساجد استفاده از ظرفیت فضای مجازی است بر همین اساس ۲ سال پیش پرتال بچه‌های مسجد راه اندازی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی سامانه بچه‌های مسجد ثبت فعالیت‌های کانون‌ها در این سامانه است و متناسب با آن امتیاز لازم و اعتبار به کانون‌ها تعلق می‌گیرد، اضافه کرد: فعالیت سامانه بچه‌های مسجد در سه شبستان و در قالب ۱۲ رواق طراحی شده است که کانون‌ها می‌توانند اطلاعات خود را بارگذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه دانایی منجر به توانایی می‌شود و شکوفایی آن بر مدیریت و بهینه سازی رفتار کمک می‌کند، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در هفته کتاب که از ۲۴ آبان آغاز و تا ۳۰ ابان ادامه دارد، دارای برنامه‌های مختلفی است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

حجت الاسلام گرجی با اشاره به اینکه پویش کتابخوانی خانواده دانا، طرح شنبه‌های کتاب و پویش شنبه‌های کتاب مساجد از جمله برنامه‌های هفته کتاب هستند، افزود: تکریم فعالان حوزه کتاب، شرکت در برنامه‌های ملی حوزه کتاب، آموزش کتابداران، خلاصه نویسی کتاب و مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه‌های هفته کتاب کانون‌های مساجد استان کرمان است.

وی از دیگر برنامه‌های هفته کتاب را نشست‌های کتابخوان مجازی و ثبت و به روزرسانی کتابخانه های مساجد عنوان کرد و افزود: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد دارای ۱۴۷ کتابخانه باز و ۶۲ کتابخانه مخزن دار است و درمجموع بالغ بر ۲ هزار کتاب است که مورد استفاده اعضای کانون‌ها قرار می‌گیرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید