کد خبر: 253928
۰
۰
نسخه چاپی

از خود گذشتگی برای اجرای پروژه های دولتی

تصویر

رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه
بانک سپه با از خودگذشتگی پای پروژه های کلان دولت ایستاده است
رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه گفت: سپه را بانکی همسو با سیاستها و برنامه های دولت می شناسیم که با از خود گذشتگی پای پروژه های کلان دولت ایستاده و بیشترین همراهی و همکاری را با دولت دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، مژگان خانلو ساوجبلاغی در مجمع عادی سالیانه بانک سپه ضمن تشکر از تلاشهای یک سال گذشته بانک سپه با اشاره به بهبود شاخصهای این بانک موفقیت بانک سپه را مرهون برنامه ریزی مناسب ، رعایت انضباط مالی و مدیریت همراه با درایت این بانک دانست.
رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه اثرات وجود انضباط مالی خصوصا در موضوع ریسک اعتباری و کاهش هزینه پول را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: نرخ موثر تسهیلات اعطایی منجر شده بانک سپه نسبت به سال گذشته به خالص درآمد اعطایی مثبت برسد.
خانلو با تشکر از اقدامات انجام شده بانک در حوزه فناوری اطلاعات گفت: استقرار سامانه بانکداری متمرکز بانک سپه در بهترین زمان و پیش از ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح باعث شد تا بانک با ساختار مناسبی وارد ادغام شود.


* سهم مدیریت زنان در اداره بانک سپه در نظام بانکی کم نظیر است
وی توجه به توانمندیها و مدیریت زنان را در بانک سپه شایان تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: سهم مدیریت زنان در اداره بانک از 5 در صد در سال 1397 به بالای 15 درصد رسیده و این موضوع در نظام بانکی کم نظیر است.
رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه بر ضرورت کنترل و مراقبت در تسهیلات کلان ، طبقه بندی تسهیلات و نسبتهای مطالبات غیر جاری و سر رسید گذشته تاکید کرد و گفت : بانک سپه با توجه به نمودار از سال 1398 ضمن کاهش زیان به سود آوری رسیده و با رعایت انضباط مالی و صرفه جویی در هزینه ها در مقابل 32 درصد رشد درآمد تنها 5/14 درصد رشد هزینه داشته است.

* بانک سپه در شاخص میزان دستیابی به اقلام تامین شده از موفقترین بانکهاست
خانلو  از بانک سپه به عنوان یکی از موفق ترین بانکها در شاخص میزان دستیابی به اقلام تامین شده نام برد و اظهار داشت: از 20 شاخص عنوان شده در این حوزه 15 شاخص بالای 90 درصد تحقق پیدا کرده است و این موضوع موفقیت مهم و کلیدی برای بانک است.

* بانک سپه پیشگام در رعایت قوانین و مقررات
وی رعایت قوانین و مقررات را در بانک سپه مثال زدنی دانست و خاطر نشان کرد : این بانک به تک تک مصوبات ارزش گذاشته و به شایستگی آنها را رعایت کرده است و نمونه بارز آن عدم پرداخت سود مازاد به سپرده هاست که به تفاوت بین نرخ موثر تسهیلات کمک کرده است.
خانلو در پایان اظهار امیدواری کرد تا بانک سپه مسیر پس از ادغام را نیز همچون گذشته با موفقیت طی کند و در پیشرفت و اعتلای کشور سربلند باشد.

معاون اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مجمع عمومی سالیانه : 
حضور بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی و اشتغالزایی چشم گیر است

معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه با تشکر از مدیران وکارکنان بانک سپه به دلیل اجرای طرح ملی ادغام اظهار داشت: حضور بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی و اجرای پروژه های استراتژیک ، ملی و اشتغال زا چشم گیر و قابل توجه است.
حجت میرزایی در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سپه ضمن تقدیر ازتلاش‌های صورت گرفته در اجرای بانکداری دیجیتال و برنامه مهاجرت دراین بانک گفت: بانک سپه درکنار فعالیت‌های خود کار بسیار بزرگ ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح را انجام داد.
وی با بیان اینکه در سال96 پیشنهاد دادیم بانک سپه بعنوان بانک تخصصی پروژه‌های نفت وگازتعیین شود افزود: به دلیل حجم زیاد مشارکت بانک سپه در تامین مالی پروژه‌های استراتژیک این تصمیم گرفته شد.
معاون اقتصادی وازرت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: از مشارکت خیلی خوب بانک سپه در تامین مالی پروژه‌ها و کمک به حفظ اشتغال سپاسگزاریم.
وی در ادامه به شفافیت در دارایی‌های زیر مجموعه اشاره کرد وگفت: بانک سپه به دلیل ادغام پنج بانک با یک ترکیب ناهمگون از دارایی‌ها در آینده مواجه خواهد شد.


اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید