کد خبر: 253944
۰
۰
نسخه چاپی

جمع آوری زباله ها دربندرعباس تاسف بار است/ازمردم عذرخواهی می کنیم

به گزارش اقتصادآینده نیوز، آبتین امیری گفت: افزایش سرسام آورقیمت ها سبب شده که هیچ پیمانکاری که دارای شرایط لازم باشد، رغبت لازم را برای اخذ قرارداد و همکاری با شهرداری نداشته باشد. الان ما بافقر پیمانکار آماده و کارامد مواجه هستیم.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بحران مالی و فقدان منابع درآمدی پایدار به معضل شهرداری ها تبدیل شده است و بسیاری از شهرداری ها را ورشکسته کرده است. ورشکسته شدن شهرداری هانتیجه مشکلات اقتصادی کلی کشور است و با مذاکره و توصیه و نصیحت قابل حل نیست.

امیری گفت: مدام به شهرداری ها فشار می آورند که دنبال منابع جدید باشید.ایجاد منابع درآمدی جدید، مستلزم رونق اقتصادی است. بیشتراز این نمی شود که به مردم و اصناف برای اخذ عوارض فشار آورد.

این عضو شورا گفت: اعضاء شورا نمایندگان مردم هستند، برای پیگیری امور مردم و قرار نیست که برای فشار بر مردم مدام عوارض تصویب کنند. حرف من اینست که با شعار خودگرانی شهرداری ها، مردم را به جان هم نندازیم.

وی گفت: راهکار اساسی اینست که از درآمد نفتی به برخی پروژه های بزرگ شهرداری ها کمک شود.

پیمانکاران ورشکسته شده اند و شهرداری ها به لحاظ زیر ساخت و ماشین آلات دچار مشکل هستند و بدون حمایت شفاف دولتی، امکان نوسازی این امکانات وجود ندارد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید