کد خبر: 254003
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت نام ۱۹ نفر برای هیات مدیره هشتم خانه مطبوعات کردستان

عیسی فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت عرصه رسانه در هر جامعه موجب تقویت دیگر حوزه‌ها خواهد بود و بدون شک استان کردستان با توانمندی‌های سرشار خدادادی نیازمند رسانه‌هایی پویاست.

وی افزود: تاکنون شاهد فعالیت هفت دوره هیأت مدیره خانه مطبوعات کردستان در سنوات گذشته بوده‌ایم و جمعی از فعالان رسانه‌ای استان در این سال‌ها مسئولیت‌های تشکیلاتی را در این مؤسسه فرهنگی برعهده داشته‌اند.

فلاحی خاطرنشان کرد: فراخوان برگزاری انتخابات هیأت مدیره دور هشتم خانه مطبوعات کردستان نیز از سوی اعضای فعلی هیأت مدیره دور هفتم و با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو نشریه محلی استان منتشر شد و در فضای مجازی و رسانه‌های استان نیز اعلام رسمی شد.

وی افزود: بر اساس فراخوان اعلام شده اعضای خانه مطبوعات استان کردستان تا ۲۵ آبان ماه فرصت داشتند تا نامزدی خود را در هیأت مدیره و بازرسی اعلام کنند.

فلاحی اعلام کرد: پس از پایان مهلت کاندیداتوری شاهد ثبت نام ۱۹ نفر از فعالان رسانه‌ای استان بودیم که به تفکیک ۱۴ نفر برای هیأت مدیره و پنج نفر نیز برای بازرسی اعلام نامزدی کرده‌اند.

رئیس اداره امور فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: روز بیست و هشتم آبان ماه جاری و از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر به صورت الکترونیک شاهد برگزاری انتخابات دور هشتم هیأت مدیره خانه مطبوعات کردستان خواهیم بود و در نهایت هفت نفر به عضویت این هیأت مدیره و دو نفر به عنوان بازرس منتخب خواهند شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید